/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fart begrænser..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 06-06-04 18:14

Hvilken fartbegrænser er bedst af dem her.... skal ikke være for dyr..!

http://www.holmgaard-scooterservice.dk > universal > fart begrænser

Ellers nogle der kender et sted hvor man kan købe en fartbegrænser...? Kan man godt have sådan en på og så på samtidig racer cdi og alarm...?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 06-06-04 19:06

Det er rimelig sikkert at den til 505kr. er bedre, men hvis det ikke skal være for dyrt, må du jo købe den til 355kr.
Ellers kan du jo købe denne fartbegrænser http://www.thansen.dk/product.asp?c=263743376&n=282592719&pn=298604662 men jeg ved ikke hvor god den er i forhold til de andre.
Alt i alt er de lige gode til at ødelægge motoren, så brug den kun i nødstilfælde (hvis du bliver stoppet af politiet)
Og ja, du kan godt have en fartbegrænser sammen med alarm og cdi.

Mordex.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-06-04 20:17

Jeg er af den mening at de er alle lige gode, og har selv kørt med en fra Thansen, den virker fint, men fandt ud af at når jeg kørte hen over hump, og man fløj op efter humpet, så blev afstanden mellem "motor" og sæde/skjolde størrer, og så blev mine ledninger revet af. Det var fordi fartbegrænseren var monteret under skjoldet, og ledningerne gik ned til CDIèn som sad på mototblokken.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-06-04 20:25

De er som de andre siger lige stort set lige gode... Forskellen ligger i at nogen af dem bliver levert med fjernbetjeninger andre bare med en knap på en ledning... Jeg vil mene at du skal købe en af dem fra scooter-attack (.com) som han også har på siden, da det er en dejlig kvalitet der er lavet af folk der virkeligt ved noget om scooter-tuning osv....

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 07-06-04 17:41

Tak for svaret Mordex...Han var hurtigst...