/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SpeedyMenus til spv, Hvordan?!
Fra : chinabox
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 06-06-04 16:47

Hej!

Jeg har en spv classic som jeg gerne vil have til at være lidt hurtigere i menu'erne! Har hørt at programmet SpeedyMenus skulle gøre den hurtigere! Men hvordan installerer jeg dem og hvor henne?
Kan det virkelig passe at musikken hakker hvis man bruger mobilen til andet sammentidig?!

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 06-06-04 17:30

Ingen Spv ejere??? :)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-06-04 19:29

Prøv på
www.smartphones.pdatopsoft.com
Eller
www.coolsmartphone.com
Kan være du ka bruke noe derfra

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-06-04 22:11

hey..

har selv haft classic og har E200 nu..

ja det kan godt passe..! den er umulig at skrive sms på samtidig med at man hører musik.!

det du skal gøre med de speedmenus er at ligge dem i din spil mappe medmindre du har en stifinder installeret.. derefter går du bare ind i din spilmappe og trykker på cabfilerne.. HUSK de SKAL installeres på telefonen..!
direkte link til speedup tweaks..
http://www.thunderstats.com/download.cgi?http://www.monolithix.org/apps/speedups.zip

link til selve downloadside http://www.monolithix.org/SPV_software.html

held og lykke...

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-06-04 20:35

Hvor skal de filer ligge? Hvilken mappe??!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-04 21:21

som jeg skrev før kan du ligge dem i din spilmappe.. via activesync..

explorer->\Storage\windows\Start Menu\Games

storage skal nok erstattes af et andet ord.. kan ikk huske hvad det hedder på classic men det er på telefonen IKKE på card..

hvis du ligger filerne der.. er det bare at gå ind i telefonen bagefter og trykke på dem fra spilmappen.. og installere dem på telefonen..

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-06-04 22:22

Har prøvet at lægge dem der..... men den vil ikke køre dem! :( hva er der galt?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 09-06-04 17:21

ja okay så er den sikkert stadig låst med hensyn til 3 parts programmer.. så skal du hente http://www.monolithix.org/apps/decerterv3.zip og køre det først.. og så de andre programmer bagefter..