/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
kaniriefulg
Fra : tronddk
Vist : 457 gange
30 point
Dato : 06-06-04 14:49

davs jeg har 2 kaniriefulge (en han og en hun ) kan man godt bare putte den ind i et 4 gange så stor bur om sommen og om vinter ind i det lille igen ?

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 06-06-04 15:11

ja det kan du godt - der er mange som har "sommerbure" med god plads og et mindre til om vinteren - ok det mest optimale er jo at give dem den størst mulige plads
mvh

krakgt

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 06-06-04 22:36

men hvis det er kan de så klare vinter ude i voret udstue ( den er ligt utæt )

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 06-06-04 22:37

så det kan godt fryse (ned til -5 )

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 07-06-04 10:01

Du skal ikke satse på udestuen medmindre du har varme i redekasserne
mvh
krakgt

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 07-06-04 13:04

Fugle skal være et sted hvor det ikke fryser om vinteren.Med hensyn til plads, kan de sagtens være i et alm. stuebur om vinteren.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 07-06-04 15:06

Tak for svaret dova.