/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD til SVCD - (idiot spørgsmål)
Fra : enus
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 06-06-04 14:18

Hey hey... Jeg vil gerne brænde en DVD til SVCD... Da jeg ikke har prøvet det før er jeg temmelig meget ude at ski.. - Hvad skal jeg gøre og hvad skaljeg bruge? Det må gerne være gratis (læs skal).

Hilsen enuS.

Kommentar
Fra : enus

Dato : 06-06-04 14:19

Og hvad er egentlig forskellen på VCD og S-VCD? Er det kun kvaliteten?

Accepteret svar
Fra : bixen

Modtaget 60 point
Dato : 06-06-04 14:28

Mojn

jeg har lige det du skal bruge selv min datter på 12 år. kan finde udaf det så må ikke at du osse kan det.....
vis du har msn så kan jeg sende det der over til dig min mail på msn er jimmi@denlillebix.dk

hilsen byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : gril

Dato : 06-06-04 14:32

hej bixen hvad hedder det program som din datter bruger, for det kun jeg også tænke mig vil du også sende det til mig? Eller bage skriv hvad det heder

Grillen25@hotmail.com

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 06-06-04 15:08

S-vhs s-vcs versus vcd compesit video er et spørgsmål om billedeopløsning hvor s- giver et forbedret billed idet antallet af billed punkter i det horizontale lag udgør mere end 65% mere end det er tilfældet ved normalen. Til gengæld fylder en video også mere.
S-vhs som vi ser det i forbindelse med vores TV benytter derfor et special kabel hvor farve og sorthvid informationer overføres hver for sig for at understøtte kravet til den nødvendige højere båndbredde.
Mvh OW

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 06-06-04 16:21

www.ulead.com movie factory 2

Kommentar
Fra : enus

Dato : 06-06-04 16:54

Til Gril: Det hedder InterVideo DVD Copy. Der kan hentes en demo på adressen:intervideo.com!

Hilsen Sune.

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 14-06-04 00:11

Tak for svaret bixen.