/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brudevalsen
Fra : TheRealOneDk
Vist : 1194 gange
19 point
Dato : 08-06-02 22:32

Hej..

Kort: Hvor kan jeg få fat på brudevalsen i mp3 ..?
Hvis nogen har den liggende, vil jeg MEGET gerne have den..

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 29 point
Dato : 08-06-02 22:50

Ingen steder.

DETTE er ikke og bliver IKKE et forum for udveksling af MP3 filer.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-06-02 22:51

Og udveksling af (C) er ulovligt ifølge dansk lovgivning

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 08-06-02 23:53

Hej TheRealOneDk...

Måske jeg kan hjælpe dig på anden vis. Mail til mig privat på petnord@tdcadsl.dk så kan vi måske finde en løsning...

Venlig hilsen
Denpete

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 09-06-02 02:16

En søgning på http://alltheweb.com med søgeordet brudevalsen http://alltheweb.com/search?cat=web&cs=utf-8&l=any&q=brudevalsen gav følgende resultat:

Til jeres bryllup skal i danse brudevalsen inden midnat - Du kan downloade brudevalsen i mp3 format + en illustration over de lette trin
http://bryllupsklar.dk/styrp%e5/brudevalsenill.htm

Zonker.... jeg ved ikke hvor gammel brudevalsen er, men jeg tvivler meget på at der er copyright på den melodi.....
Helt ærligt, er det så ikke en meget billig måde at prøve at score point på. når du laver dit indlæg som et svar, vil du automatisk få pointene når der er gået en måned...... tsk tsk

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 09-06-02 02:22

Zonker......Og hvordan kan tillade dig at skrive til mig på den måde som du gør her: http://www.kandu.dk/dk/spg/3947
(hvilket er grunden til mit sure opstød i ovenstående indlæg)

Kommentar
Fra : Nikit

Dato : 20-06-02 15:24

Hejsa e.p.
Jeg har lige været inde og kikke på den web side du har skrevet men syntes ikke at kunne finde måden hvor på man kunne downloade brudevalsen??

MVH:
Nikit

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-06-02 15:59

Jeg kan heller ikke finde den nu, men jeg har selv tidligere downloadet den.......men du kan sende en mail her: eric@pedersen.mail.dk så skal jeg sende den til dig