/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Begrænsninger - ingen adgang til instill~
Fra : magin
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 05-06-04 10:20

Pludselig kom der en ny starthjemmeside, og jeg kan ikke få lov til at ændre den!! Hvis jeg prøver siger den "Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadminstratoren"

Siden der komme frem er "http://www.ninemsn.com.au/" eller "http://home.netscape.com"

Hvordan kan igen selv bestemme min starthjemmeside???

MVH

Mads

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 05-06-04 10:22

prøv et kigge forbi www.spywarefri.dk

og tjek din pc for spyware det kan godt være grunden.

Eller også ( funktioner - indstillinger - ryd filer og oversigt )

Kommentar
Fra : magin

Dato : 05-06-04 10:45

Har prøvet at slette alle temp internet files!! hjalp ikke...

Har også kørt både ad-ware 6.0 og spy-bot S&D - heller ikke held med det!!!

Andre idér??

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 05-06-04 10:49
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 05-06-04 10:50

Ja, eller www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : magin

Dato : 05-06-04 10:57

Som sagt har jeg forsøgt 2 Anti-spyware programmer. Kunne I være lidt mere specifike - Hvilket program kan løse mit problem??

Kan problemet evt. løses i Regedit??

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 05-06-04 11:01

Gå ind på www.spywarefri.dk eller www.arlet.dk og brug de online værktøjer der er!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 05-06-04 11:02

www.arlet.dk

se på forsiden i venstre side / er din startside ændret !!!!!!
så kan jeg ikke være mere specifik, medmindre jeg skal komme og gøre det for dig

Kommentar
Fra : chste

Dato : 05-06-04 11:53

Hej magin.

Jeg har tidligere oplevet præcist det samme problem. Det løste jeg ved at blandede en "mirakel-mix" bestående af knæler blod, hør fibre, granulat fra en gammel tennisbane i Valby, venstre knæskal fra en høj mand fra Seilon, og 2 dl. bamseline skyllemiddel. Dette samsurium hældte jeg i en blænder og lod hele herligheden "snurre" i præcis 7 min. og 26 sek.
Derefter gned jeg substansen ud i et gammelt ræveskind som jeg, i 1983, byttede mig til på et loppemarked i Brovst, og svang dette over computeren mens jeg sagde de vise ord " Den som fisen lugte kan, han er fisens ejermand", og vupti, så var problemet løst.

Held og lykke med projektet.

MVH
chste

Kommentar
Fra : magin

Dato : 05-06-04 11:55

Problemet er der stadig!!! Jeg fik starthjemmesiden ændret til "about:blank" med hjt.exe, men jeg har stadig ikke adgang til at ændre hjemmesiden fra funktioner-internetinstillinger....

Mangler lige det sidste!!

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-04 13:54

Download programmet http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html send din logfil til spywarefri.dk og de vil hjælpe dig af med snavs.
Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : magin

Dato : 09-06-04 11:21

Tak for svaret laurenzio.