/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med spil...
Fra : plb
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 04-06-04 21:05

Hej

Når jeg starter et af mine spil op (lige meget hva for et) siger det: The application failed to initilalize (0xc0000142).
hvad kan der være galt?
jeg køre med win2k pro hvis det gør nogen forskel!?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-04 23:04

Hmm? Kører du med Easy CD creator?

Ellers prøv at kig her http://support.microsoft.com/?kbid=285910

eller her http://aumha.org/win5/kbestop.php søg på 0xc0000142

Kommentar
Fra : plb

Dato : 04-06-04 23:34

Easy CD creator?
jeg ved ikke engang hva det er.
men prøver lige at se på det nederst link... det så interesant ud!

mvh P/lb

Kommentar
Fra : penny

Dato : 05-06-04 09:25
Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 06-06-04 14:03

Her er et link der beskriver de 3 årsage dfer kan resultere i den fejl du får.
Du kan bedst selv se hvilken en der bedst passer til din situation.

http://www.starnet.com/KB/connection/0xc0000142_error.htm

Hvis det ikke hjælper kan du jo lige skrive hvilke spil det drejer sig om og om det kun er spil.
Computeren skifter vel ikke til en blå slærm for dernæst at slukke/genstarte, vel?

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : plb

Dato : 06-06-04 19:01

nej, den går bare ud af spillet.
okay nu forklare jeg det hele... jeg har 2 drev på min pc (udover cd og diskette drevet) og så kørte jeg et eller andet oprydningsprogram på det ene drev (C Drev) hvor alle mine spil ligger... og efter det er der næsten ingenting der virker på c drevet. internet explore er også helt ustabil... men på mit andet drev (D Drev) ligger alle mine programmer så de virker alle sammen!
jeg ved hvorfor det sker. men ikke hvordan jeg kan afhjælpe det.
jeg ville virkelig gerne have hjælp!

Mvh P/lb

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-04 19:06

Er det fysiske drev eller bare partitioner? ( 1 eller 2 harddiske )
Hvilket program var det du kørte?? Vi er nødt til at have nogle oplysninger for at hjælpe dig.
Windows (XP?) ligger åbenbart på samme partition som dine spil, så jeg går ud fra at du har fået lavet kludder i Windows. Kan du ikke forsøge med en repair windows?
Det gør du ved at sætte din cd i og vælge repair - det vil genetablere dine systemfiler og du vil ikke miste nogle data.

Ellers kan du fange mig på MSN nu.

MVH
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 26-06-04 15:10

Jeg prøvede at sætte windows cd'en i og nu fungere det!
Så tak for svaret Andreas1982.