/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Smidt af nettet
Fra : 0asterix
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 04-06-04 18:51

Jeg bliver smidt af nettet flere gang om dagen,har webspeed men modemet er helet tiden logget på,så et el. andet program smider mig af?måske msn?er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre ved mit problem?har windows 2000
Håber nogen kan hjælpe mig
Hilsen Asterix

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-06-04 19:09

Kan du stille hvor lang tid du kan være innaktiv??,hvis du ka så still den højt..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-06-04 19:19

tag kontakt til tdc webspeed
min ven havde samme problem

Kommentar
Fra : 0asterix

Dato : 04-06-04 19:47

Til holniels?
Hvad mener du med at ku stille tid på inaktiv,Og hvor kan man gøre det henne på pc'er

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-06-04 20:33

Jeg kører et Telenor oplegg her og blev koplet af til tider,når jeg logger meg på er der et felt med hvor lenge jeg er oppkoplet uten aktivitet,det var det jeg stilte højt,er ikke koplet fra siden,men vet ikke om du har samme opplegg jo

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-06-04 13:08

Prøv at lukke alle de programmer der bruger netadgang, som du ikke skal bruge i din situation.

Prøv også at checke for spyware, for de kan finde på det mest utrolige.

Jeg have en overgang det sådan, at jeg ikke kunne lukke min PC ned på normal vis. Først efter at have kørt med AdAware og slettet diverse spyfiler, ville den lukke ned. - Måske har du et skjult program, som generere spyfiler hver gang du starter din PC (den har jeg også været udsat for).

Mulighederne er mange, så intet må være uforsøgt.
God jagt!