/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp ! (SFX)
Fra : HeavyC
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 04-06-04 16:16

Hey jeg har haft SFX i et stykke tid... Jeg har lige købt en CDI for 700kr, og den går kun 10km/t dvs 60 km/t....
Hvad kan jeg mere gøre som er nogenlunde billigt, men som stadig er godt ?... Og hvis nogen ved hvor jeg kan downloade en manual til den vil jeg blive glad..
Og sig helst ikke jeg skal til at købe cylinderkit !!!...

Kommentar
Fra : C_U

Dato : 04-06-04 18:45

hvaffor noget andet tun har du på??

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 04-06-04 19:39

Har du kun pillet skiven og skålen, og ikke sat stjelere bagplade og længere bøsning på??? For hvis du ikke har det skal du gå ned til din forhandler og sige at du skal have en stejl bagplade og en 3mm længere bøsning. Så går du hjem og skruer din variator af, skifter bøsningen og gliderøret, piller de 3 afstandsskiver der sidder inde bagerst ved startertandhjulet ud, og sætter det hele sammen igen. Så skulle den gerne løbe et sted mellem 75 og 80!!! Den kører nemlig kun 50 med pillet skive og skål, og så passer det meget godt med 60 hvis du også har sat ubegrænset cdi på... Delene koster ca 200 kr i alt.
Manualen kan ikke downloades, men købes hos din forhandler for 70-80 kr...
Mvh Steffen

Kommentar
Fra : J3kZ

Dato : 05-06-04 17:51

køb en mallosi multivar til den.. når du nu os har den cdi så køre den 80.. ca.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 07-06-04 20:56

sæt sport cylle på.... den komme ikke op på 80 ellers...kører med next,cdi,sport*,vario*
*malossi
og min render 85 km/t