/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til Videocamera
Fra : greenfield69
Vist : 472 gange
300 point
Dato : 04-06-04 13:32

Hej derude.
Er der mon en venlig sjæl, som ligger inde med et manual til et Blaupunkt CR-8210 videokamera ? Jeg har arvet sådan en fætter, og ville gerne finde ud af hvad de forskellige tegn og symboler bl.a. i displayet betyder.
På forhånd tak.
Mvh. Jørgen jvl@esenet.dk

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-06-04 16:08

Hei du,prøv denne

www.service-manuals.net/

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 04-06-04 18:26

På Blaupunkts hjemmeside kan man downloade alle manualer i *.pdf ca 5 år tilbage. Jeg har dog ikke kunnet finde din model - så den må er nok mere end 5 år gammel.
Er det nogle specifikke symboler du mangler en forklaring på, så skriv dem endeligt - der skal nok komme mange bud/forslag - mange er "standard" hos flere fabrikanter.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 04-06-04 18:30

Kan se på holniels' link, at en manual til din koster $19.90! Og så er den nok på engelsk.

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 04-06-04 19:45

Hej holniels.
Tak for linket. Det var en god og nyttig adresse, men mit kamera var der desværre ikke.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-06-04 20:51

Nej,sorry så nu,prøv ta en der ligger tætt på din,er kansje ikke så stor forskel på symbolerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-04 17:53

Hver mandag kl. 09.30 - 10.00 er der et program på DR P4, hvor man kan søge alt fra knappenåle til jetfly.

Telefon nummeret er 70 10 11 00.

Du kan også sende en mail: fp4@dr.dk

Go' jagt!

MVH
Hanne