/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vejret i Australien
Fra : 210335
Vist : 986 gange
50 point
Dato : 04-06-04 00:25

Er der nogen der har været i Sydney i Juli/August? Hvordan er vejret på det tidspunkt? Jeg ved det er regntid/vintertid i Australien, men jeg tænker på hvad er det bedste tøj man kan ta med sig?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-06-04 00:59

Dette er fra DMI - og ja, det regner måske nok
en del, men temp. er dog fornuftige?!!
http://www.dmi.dk/dmi/verdensvejr.htm?city=900061002&country=Australien

Med hensyn til tøj, så tag det med som du har haft brug for herhjemme de sidste par måneder..!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-06-04 01:38

Her har du den helt aktuelle situation:
http://www.wunderground.com/global/stations/94767.html

/PG

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-04 08:25
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-06-04 11:28

Weather Online er en rigtig god side, hvis du vil vide noget om vejret de foregående år. Linket her viser vejret her og nu, men klikker du dig ind på "History" og taster f.eks August år 2003 og ved "weeks" taster 4 - kommer vejret frem for hele August måned. Sidste år lå temp. tur mellem 13 - 25 grader i August måned. Du kan lege lidt videre og få oplyst regnvejrsdage osv. - god tur

http://www.weatheronline.co.uk/Pacific.htm

Kommentar
Fra : 210335

Dato : 08-06-04 12:12

Jeg kom i tanke om noget andet. Er den danske kørekort godkendt i Australien!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-06-04 00:13

Ja, både dit pas og kørekort er godkendt til "turist-ophold". Skal du være der i en længere periode, kræves både opholdstilladelse og et internationalt kørekort.

Men husk at lukke dit spørgsmål !
/ PG

Godkendelse af svar
Fra : 210335

Dato : 16-06-04 00:51

Tak til alle, men din link var den bedste!