/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Turist brochurer
Fra : smoelfemor
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 03-06-04 20:17

Kan man finde diverse brochurer over turist attraktioner i københann andet steds end på turist kontoret i KBH. Vi vil give mine forældre en sightseeing tur til kbh i gave og har brug for nogle brochurer til at lave "gavekortet" af. Jeg orker bare ikke at skulle drøne ind til byen, lede efter parkeringspladser og gå flere 1000 mil efter dem. Hvor omkring ballerup, herlev, hvidover rødover eller der omkring vil man kunne finde dem?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-04 20:24

Vores bibliotek har altid turistbrochurer liggende.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-04 20:30

Du kan da bare ringe til kontoret og bede dem sende dig nogle brochurer.

mvh ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-06-04 20:48

Her har du et par links til bureauer i København
http://www.woco.dk/show.asp?id=15 og deres mail tourist.information@woco.dk
http://www.aok.dk/section/turist

Håber disse kan hjælpe dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-06-04 20:53

I øvrigt kan du også finde turistbrochurer på hotellerne også på hotellerne i KBH's omegn.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : smoelfemor

Dato : 08-06-04 11:44

Tak for svaret Teil.