/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sende SMS via Internet ??
Fra : BerndJ
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 03-06-04 16:33

Er der nogen som ved, om, og i givet fald, hvor man kan sende SMS'er via Internet (dvs. en internet-site som tilbyder at sende SMS-beskeder videre til mobiltelefoner). Det tidl. TeleDanmark havde denne gratis service på deres site (TeleDanmark.dk), men TDC har tilsyneladende ikke videreført denne service.

Kommentar
Fra : anjabr

Dato : 03-06-04 16:38

Måske coolsms.dk: http://www.coolsms.dk/info.html

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 03-06-04 16:47

Telmore har websms, men det koster også 20 øre - ligesom at gøre det på telefonen. Jeg tror, det var noget om at teleselskaberne ikke kunne enes om betalingen for disse services, derfor blev de fleste gratis nedlagt...

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-04 16:49

der tager du fejl man kan godt sende sms fra TDC http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-06-04 16:51

jeg har et program der kan sende til mobiler, bare ved brug af en email

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 03-06-04 17:15
Kommentar
Fra : akaup

Dato : 03-06-04 18:02

På 12send.dk kan man maks sende én sms om dagen - men man kan muligvis "optjene" nogle point, så man kan sende flere. Sitet kræver at man selv har en mobiltlf, da dit eget nummer står i meddelserne sendt fra 12send.dk
Mvh. Andreas.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 03-06-04 18:03

Tak for svaret gril.

Kommentar
Fra : moornook

Dato : 06-06-04 10:25

Blandt mange sites på nettet som tilbyder at sende SMS'er til mobiltelefoner har jeg fundet at www.mail2sms.nu absolut er det bedste. Der kan sendes SMS fra de fleste gængse mailklienter og systemet har udover at der kun kan sendes til godkendte mobilnumre og historik, arkiv og en administratordel (fx. til brug i en reception). Jeg kan varmt anbefale sitet.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 06-06-04 11:24

TAK for forslaget, moornook !! (pointene er beklageligvis uddelt).

Kommentar
Fra : moornook

Dato : 06-06-04 17:09

Selvtak :)