/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Prob's med lydkort
Fra : bok_slash
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 07-06-02 14:18

Hey'z
Jeg har fået mig et lille prob´. med mit lydkort ( SB live player 5.1 )

jeg har lige købt mig et nyt bundkort og har her ved fået at prob´. med mit lydkort...

Når jeg spiller spil eller høre musik ( alt hvor der er lyd i ) så efter 3 sec. så kommer den med en Høj hyletone og der efter låser min Comp´. helt

Jeg har lige prøvet et putte mit lydkort over i en anden comp og der virker det uden nogen PROB´s.

hvordan kan det være at jeg ikke kan bruge det på mit nye bundkort er der et ikke andet jeg kan gøre....

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-02 20:11

du vil have hjælp, men du skriver intet om operativsystem, drivere, bundkort eller om du BIOS version, som er noget af det der skal til for at finde evt. fejl.

Samtidig afviser du svaret UDEN grund.

Hvis du vil have andre skal hjælpe dig, bør du i det mindste komme med nogle kommentarer og ikke bare ignorere det de skriver for så gider folk absolut IKKE at hjælpe dig. Og du har ligenu selv sat dig i den situation

Kommentar
Fra : bok_slash

Dato : 08-06-02 20:21

Hey Zonker grunden til at jeg har afvist dig er fordi at jeg har fundte fejen, det var hværken noget med BIOS, Driver.... men et Prog som jeg har installeret for en uge siden ( samme dag kom prob'en )

Med venlig hilsen Slash ( kim )

Kommentar
Fra : bok_slash

Dato : 08-06-02 20:22

Hey Zonker grunden til at jeg har afvist dig er fordi at jeg har fundte fejen, det var hværken noget med BIOS, Driver.... men et Prog som jeg har installeret for en uge siden ( samme dag kom prob'en )

Med venlig hilsen Slash ( kim )

Godkendelse af svar
Fra : bok_slash

Dato : 08-06-02 20:24

Ja en eller anden skal jo have point :) selv om at jeg selv har løst mit Prob. og siden at Du ( Zonker ) er den eneste som har postet et svar ja så må de jo gå til dig