/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nul E-mail !!!
Fra : molokyle
Vist : 457 gange
1 point
Dato : 03-06-04 15:30

Kære Kandu.dk :

Er ik' nok søde at sætte alle kræfter ind på at løse problemet med at vi ingen emiler (E-mail's) får ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 15:41

Kom så op på mærkerne... SLØVE PADDER !!!

..om ik' andet : Så en KOMMENTAR !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 11 point
Dato : 03-06-04 15:44

Det er ret irriterende, at der ingen mails kommer!
Troede ligefrem, at min mail- tingeling var gået til de evige e- mail- marker!

Kom nu kandu! Det flot, at i har rykket ved hastigheden på kandu, men skal det være på bekostning af e-mailsystemet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 15:48

Hastigheden stiger ALTID, når der ingen emiler kommer calista. Det er set før !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-06-04 15:48

De er nok løbet tør for frimærker

Brian

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 03-06-04 15:52

tja - så er den gal igen...!
hvis der ikke er det ene galt, ja så er der sq noget andet galt. var lige inde at tjekke min profil, og så at der var et spørgsmål, der var blevet besvaret - hip hurra - men kom der en mail - næh nej. godt gået KanDu.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 16:02

briani -> Dén bemærkning løber du af med det ene point for

ahtn -> Rolig nu ! Det er ikke let at få en ny server til at 'spille' med et gammelt og oldnordisk (..skønt dedikeret) database system

</SMART-ASS>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 16:13

Hør nu her <mailekule> kandu får jo nok heller ikke mail om, at denne tråd er der. [hør]
Det går li'som i ring ikk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 16:17

emesen -> Hold da kæft; hvor er du er bleven gammel

</MO*LOL*KYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 16:25

>Sortekugle< -
Ikke endnu - det er først om en måneds tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 16:41

emesen -> Ja, så det er endnu ik' noget at prale med !

Citat
Se i dag er det Emesen's 60 år's fødselsdag,

..fra (Dato : 14-07-03 08:02): http://kandu.dk/dk/spg/18737

..alså først d. 14-7-04

Gamle mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 16:44

Glem ikke, at du selv også bliver ældre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 17:05

emesen -> Jepper

..men jeg er lige fyldt 44 (..alt ka' la' sig gøre ) ..og har netop haft 1 års jubilæum på Kandu.dk (..ikke at der var nogen der opdagede det ! )

Kl. er 17.01 ...og STADIG ingen emil

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 17:08

Komsa-dasse Kandu.dk

..så jeg ka' gi' påæng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 17:10

Manse9933 -> Gjode altså allerede opmærksom på Los Problemos (Dato : 03-06-04 13:44) her : http://kandu.dk/dk/spg/42224

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-06-04 17:22

hey molo basse

brokker du dig ikke lige lidt nu *SSSSS*

hmm får i ingen emiler får øh det gør jeg eller noget....

molo du lavede en tråd fordi hvad skulle du ellers lave øh hvad med at gå ud og nye det dejlige vejr og drikke en iskold en *S* det er jo kun i jylland der er øl panik....

knusser

tutfis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 17:26

tutfis - du må ikke skælde den snart gamle brokkemule ud.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-06-04 17:33

hej emesen *S*

jeg skælder da ikke ud er ikke begyndt endnu LOL....

hvis jeg gjorde så ville i alle også vide det! *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 17:37

tutfis -> Ahiiiieee... det var vel nok lang tid siden : Hønsegås

Ja, lad os blive enige om det er tutfis'es skyld !

Okå. !! Føølær dit råd dær.. og tar tæ kob-manner æfder fårsyningår

Ps. Jeg har altanowich, parasolowich og kan sidde med fødderne ude .....i sandaler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-06-04 17:39

Efter den nye server er kommet op, er vores aboneringer slettet. Gå ind og kryds dem af igen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-06-04 17:40

Det er jo noget vrøvl.......
Jeg hopper af igen..

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-06-04 17:50

hmmmm min skyld godt være jeg er en kanibal hønsegår pga pekingsuppe lol....

meeeen dette kan næppe være min skyld.... øhhhh

jepper længe siden har jo travlt med at kryder røv, genoptræning, få maven og strækmærkerne væk! og tja diskutere med øhh manden som ikke er ens mand eller noget....

molo smid heller tasterturet og kom ud i det dejlige vejr.... siger den røde hummer her lol

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 18:49

The Roaring Silence ..... Larmende stilhed !

tutfis -> Jo; det er garateret DIN skyld

Mordex -> Det er skam fnyt fint vejr ..her på Ama'r

Ps. Har flyttet Puteren ud på altanen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 18:52

Tutfis -> Har du, som jeg; fundet G-strengen frem ?

BBB = Brune Ben & Balder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-06-04 18:53

Jeg troede tråden var gået i stå.........................fik ingen emiler - kun emilier

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 18:54

Nåeh... dét er strengt taget smalltalk.

Lukker lige... !

HEIIiiiiiiiiiiiiiiiih.... Kandu.dk : Gør dog noget .....bare et eller andet

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 18:55

Tak for svaret calista.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-06-04 19:55

Der er jo det molo, at vi andre er blevet så "gamle" som vi er, I andre ved ikke om I når det et godt husgeråd fra min salige mor.

"No mails to day" eller hedder den "No milk to day" ???

>GAMLE POUL<

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-06-04 20:36

bare så du ved det molo selv om det er smalltalk.... gstrenge er fundet frem får længe siden!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 20:51

tutfis -> Ja, du er streng ..er du !

ellebye -> Os lidt yngre synger med på : No Woman ...No Cray !!

</MOLOKYLE>