/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Salg af ejerlejlighed i Århus - 2 vær.
Fra : Dkkasper
Vist : 437 gange
25 point
Dato : 03-06-04 14:14

Hejsa

Jeg vil gerne sælge min ejerlejlighed udenom ejendomsmægler - har i forslag til hvor jeg kan komme i interesserede... Jeg har fået den på dba.dk

Er du interesseret i eller kender du nogen som kunne være interesseret i lejlighed ved Århus, så kan du finde flere oplysninger på http://www.boligsalg-aarhus.webbyen.dk/

Er der det bedre sted her på kandu hvor man kan tage dette indlæg med end under "andre interesser"?

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 03-06-04 15:24

Hæng en seddel op i div. supermarkeder og kollegier

Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 25 point
Dato : 03-06-04 17:32

jeg må lige sige, at hvis du ikke selv kan få den solgt så skal du forhandle med evt. mægler om prisen.

En bekendt af mig har for 4 måneder siden solgt en lejlighed til 1.2 mill. Ejendomsmægleren (en kvinde) havde fastsat salær til 65.000,00 som åbenbart er i forhold til salgsprisen, men min bekendte fik hende ned i 20 + moms, altså 25. Det er jo ikke meget i forhold til det salgsarbejde man kan risikere der skal laves, herunder fremvisninger m.v.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 03-06-04 18:20

Prøv lige Århus Onsdag - netop i denne tid er der mange til- og fraflyttere. Det koster ingen herregård.
Held og lykke med salget!
Andreas.

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 28-06-04 12:18

Tak for svaret ibenboel.

Har nu sat til salg hos Danbolig og salær ligger på de 20 + moms - og det er standard for 2´er i Århus.