/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dedicated server
Fra : Ericsson
Vist : 411 gange
40 point
Dato : 03-06-04 13:24

hayYYyY
jeg CS1,6 og jeg har lavet en server til at spille cs på men jeg vil gerne vide hvordan man kan
sætte lyde ind så fx. det siger head shot når man laver head shot....

WEe ZeEeeEzZ

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 04-06-04 16:34

Hej Ericsson.

Jeg har ingen erfarin med selve opsætningen af CS servers, men jeg vil mene at du skal gå ind i roden af biblioteket og dinde dine lyde.
I mit tilfælde (cs:cz) ligger alle mine lyde for selve spillerne i biblioteket C:\Valve\Condition Zero\cstrike\sound\player

Hvis du laver .waw lyd og omdøber den til den lyd du vil have fjernet burde den lyde når der bliver lavet et headshot.

Venlig hilsen
Andreas1982

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 40 point
Dato : 04-06-04 16:37

Dog skal du være klar over at der findes 3 headshots lyde (cz), så hvis den skal råbe "Headshoooot!" skal du lave alle om.

Du skal selvfølgelig også lægge de omdøbte filer i samme bibliotek som du fandt dem i.

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 16-09-04 20:31

Tak for svaret Andreas1982.