/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Din allerbedste oplevelse !!!
Fra : Sunowich
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 03-06-04 00:23

Ordet er frit og jeg er dommeren
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 00:27

Øhh!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 00:30

Tror jeg får den bedste oplevelse denne sommer. Skal nemlig til Australien

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 00:33

Men det er en fed oplevelse når der går hul på en byld

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 00:34

Ok lyder spændende men det gælds ik i den her tråd Det skal jo være noget man har oplevet Nææh noget med den der brasilanske barbering eller dit navns opstående lyder daaaae feks osse spændende cremy
Mvh Sune

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 03-06-04 00:35

da jeg lavede opvisning for 3000 mennesker i break....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 00:35

Addd er det derfor du har det navn

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 03-06-04 00:38

hva snakker du om?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 00:40

Jaee den bemærkning er til Creamy ,,,,,Hendes navn og bylder der går kul på Adddd
BEEGLE Er du god til at breake ??????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 00:41

Ups Hul

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 03-06-04 00:41

yes sir!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 00:52

Jamen det er ikke derfor jeg hedder Creamy *S* - kan dog godt se sammenhængen mellem at være cremet lige efter en sådan oplevelse

Den brasilianske barbering var egentlig ikke en oplevelse der tæller som én af de bedste, men måske jeg næste gang skal prøve en Hollywood barbering. Vent med at lukke spm. til i morgen, så skal jeg se om det er en oplevelse værd.. hehe!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-06-04 01:08

Da ram og frida blev sendt på "pension" her fra sitet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 01:20

Var det et forsøg på at være morsom eller ondskabsfuld elleby?!?
Må indrømme at det jeg har læst som disse personer har medvirket i har været ganske underholdende..! Er her ikke noget tamt?! Jeg ved godt det handler om vidensdeling, men derfor kan man jo godt have det sjovt ind imellem..oder was..!

Ja undskyld Sunowich men du skrev at ordet er frit! og nu er det sengetid

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-06-04 01:30

Den bedste oplevelse:

Da jeg blev født hahahahahahahahahahaha

Skal lige i tænkeboks.

Nat nat you all! z

Hanne

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 03-06-04 08:40

min bedste oplevelse - var da jeg lærte min nu afdøde mand at kende i 1978 og gift 1979. og så kom det kedelige som jo ikke skal med her da jeg mistede ham.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 03-06-04 08:40

min bedste oplevelse - var da jeg lærte min nu afdøde mand at kende i 1978 og gift 1979. og så kom det kedelige som jo ikke skal med her da jeg mistede ham.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 03-06-04 08:57

..da jeg blev far...!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 09:02

Jamen Creamy ordet er frit Og ja vi er jo ikke nået til det nye i Kandu, hvor man kan udelukke nogle såeee Elle-bye må jo også ytre sig her Hi hi

Mvh Sune
Ps. Venter spændt om nyt fra den der.....Hårfjerning

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 03-06-04 09:28

hmm, hvis det heldigste tæller med, så napper jeg den...

Blev en kold februardag ringet op af det modelbureau mine unger var tilknyttet (de var blevet headhuntet da de var bittesmå ). Kunne vi tage på en fotoopgave? Joh.. øhh, det kunne vi vel... det var selvfølgelig ungerne de skulle bruge, men moren skulle kunne tage med for optagelserne varede en uge og foregik på... seychellerne!!!
Et par uger efter sad vi i flyveren på vej mod seychellerne, og der var skøøøøøøøønt...
btw, så "arbejdede " ungerne kun tre dage á 1½-2 timer, så det var faktisk bare ferie!!

musenfryd
( www.din-debat.dk )

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-06-04 10:00

Det bedste jeg har oplevet?
Hmm.. det må være da jeg fik mine tre unger! Og da jeg blev gift med min elskede mand

Cramy, hvad er en brasiliansk barbering og en Hollywood ditto??

Cali

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 03-06-04 10:02

gooogle.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-04 10:59

En af de oplevelser der rangerer højt var; da jeg efter knap 6 års hjemløshed, blev herre i eget hus. Pludselig selv at kunne bestemme, hvornår jeg ville spise, sove, stå op og gå i bad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 03-06-04 11:43

HEP,
her kommer en ægte brasiliansk oplevelse.
Jeg har boet 3 år i det Nordøstlige Brasilien (Bélem) men har rejst rundt omkring hele landet.
Nu til oplevelsen.

Jeg gik (på mine bare fødder) fra hotel til kiosk, blev anholdt af politiet (lugtede til mine fingre og sagde det var hamp - hvilket ikke passer) Blev kørt rundt i Rio 1 times penge, og pludselig smidt af igen, hvorefter jeg skulle finde tilbage på mit hotel i bare føder og asfalten hed som helvede. Da jeg endelig fandt hotlet igen, havde de sat min bagage bag disken ( efter kl 12)
banken var i strejke - og jeg skulle køre 8 timer (hver vej - til Belo Horizonte) for at låne nogle kleiner til hotlregningen.
Det er tilbage i 1985 - men en griner idag - bestemt ikke dengang.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-06-04 13:39

Da kronprins Frederik med blanke øjne ventede på sin brud Mary her for små 3 uger siden, vidste jeg PRÆCIS hvordan han havde det.... for jeg havde det NØJAGTIG lige sådan da jeg ventede på min brud (min nuværende hustru) for godt 19 år siden: hjertet i halsen og en tåre (eller to) ned ad kinden da hun endelig kom op ad kirkegulvet. Ja, det øjeblik glemmer jeg ALDRIG!!!

Desværre blev min kone alvorlig (kræft)syg for nogle år siden, og det var selvfølgelig ikke én af mine bedste oplevelser...tværtimod!...men den dag hun blev erklæret 100% rask igen...ja så var det på højde med mine følelser på vores bryllupsdag.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 03-06-04 14:16

min beste oplevelse var D 26 maj da jeg var i parken og høre/se metallica, slipknot og lostprophets....det var en oplevelse jeg aldrig vil glemme...damn metallica kan fyre den af...(fan)....:P

>>Rexon<<

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-04 23:35

min allerbedste oplevelse er, hver dag jeg vågner, og kan mærke jeg stadig er i live. så kan jeg nemlig nyde endnu en dag med min familie, venner, børn og mand.

En kvinde fortæller: En nær ven åbnede en skuffe i sin kones klædeskab
>og tog en lille silkepapirspakke frem.
>
>Det her, sagde han, er ingen almindelig pakke. Det her er lingeri. Han
>pakkede op og kiggede opmærksomt på de små gennemsigtige trusser og den
>udfordrende bh.
>
>Hun købte det første gang, vi rejste til New York for 8 eller 9 år
>siden.
>
>Hun brugte det aldrig. Hun gemte det til et særlig lejlighed.
>
>Godt! Jeg tror, at den særlige lejlighed nu er kommet.
>
>Han gik hen til sengen og lagde det delikate undertøj sammen med det
>andet tøj, hans kone skulle have på til begravelsen.
>
>Hans kone var lige død. Han vendte sig mod mig og sagde: "Gem aldrig
>noget til en særlig lejlighed." "Hver dag du lever er en særlig lejlighed."
>
>Jeg tænker stadig tilbage på disse ord, de har forandret mit liv. Nu
>forstår jeg mere og gør mindre rent. Jeg sætter mig på terrassen og beundrer
>landskabet og solnedgangen uden at tænke på "ukrudtet" i haven.
>
>Jeg bruger mere tid på min familie og venner end på at arbejde. Jeg har
>forstået, at livet er en kæde af sammenhængende erfaringer, jeg kan have
>gavn af, ikke et overlevelseskursus. Jeg gemmer ikke noget væk længere. Jeg
>bruger mine krystalglas hver dag. Jeg tager min nye jakke, kjole eller sko
>på i supermarkedet, fordi jeg har lyst til det. Jeg gemmer ikke min bedste
>parfume til særlige fester. Jeg bruger den hver gang, jeg får lyst til det.
>Jeg elsker mere. Udtrykkene "en skønne dag" og "en af de næste dage" er ved
>at forsvinde fra mit ordforråd. Hvis det er værd at se på, lytte til eller
>gøre, så vil jeg se på det, lytte til det eller gøre det NU. Jeg er ikke
>sikker på, hvad min vens kone havde gjort, hvis hun vidste, at hun ikke
>ville være her i morgen, som vi alle tager for givet. Jeg vil tro, hun havde
>kontaktet sin familie og sine nærmeste venner. Måske havde hun ringet til
>nogle gamle venner for at bede om undskyld og slutte fred ovenpå nogen
>skænderier
>og uenigheder. Jeg vil gerne tro, at hun var taget på en fransk
>restaurant, da fransk kokke kunst var hendes store lidenskab. Det ville være
>alle disse små ting, som ikke var i orden, som ville genere mig, hvis jeg
>vidste, at min sidste time var nær. Det generer mig, at jeg er holdt op med
>at se gamle venner, som jeg "en skønne dag" ville tage kontakt til igen. Det
>generer mig, at jeg ikke skriver de breve, som jeg havde tænkt mig at skrive
>"en af de nærmeste" dage. Det generer mig og gør mig ked af det, at jeg ikke
>tilstrækkelig ofte har sagt til mine forældre, søskende og børn, hvor meget
>jeg elsker dem. Nu forsøger jeg ikke længere at forsinke, tilbageholde eller
>gemme på noget, som skulle kunne berige vores liv med latter og glæde. Og
>hver dag siger jeg til mig selv, at i dag er en særlig dag. Hver dag, hver
>time, hvert minut er noget særligt.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-06-04 08:29

Med ahtn's ovenstående indlæg/kommentar i mende er her hvad vores (måske allermest) kendte og elskede viseforfatter Sigfred Pedersen skrev i sin sidste sangtekst i sidste vers en uge før han døde i 1967:
"Hvornår er der dejligst i Danmark
hver dag er en gave, et under, en leg
hver dag er den bedste for mig.
Vær glad du er til, det vekslende spil
kan stemme dit sind i september som maj.
I høst som i vår, og i skiftende kår:
Du ved der er dejligst i Danmark!"

Det understøtter i den grad hvad du selv (og undertegnede) har som livsfilosofi, ahtn!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-06-04 08:51

En oplevelse i retning af ovenstående var da Poul Bundgaard sang (nu kan jeg selvfølgelig ikke lige komme på navnet), i den allersidste olsen-bande film, som vor højt elskede skuespiller dog aldrig nåede at se færdig, da han dødede inden filmoptagelserne var færdige.

Måske andre kan komme på melodien.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-06-04 09:01

Medens vi er ved musikken. Når jeg har en god oplevelse kommer jeg altid til at nynne Stig Møller's : Sikken dejlig dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-06-04 01:38

Dette er da blevet til en dejlig tråd syns jeg Og Ahtn Det er sku tårerfremkaldende det du skriver .....tak for det jeg prøver selv at efterleve det. Molokyle jeg kommer altid til at synge Larsens "Solen skinner på orlas kasket og livet er bare så let"
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-04 08:06

[hør] Igår prøvede jeg at følge et af mine egne råd : http://kandu.dk/dk/spg/42055

Min bedste kammerat løb med 'damen' og jeg... ??? =

Rådet kan altså IKKE anbefales !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-06-04 08:16

sune
Kandu ikke huske for mig, den sang Poul Bundgaard sang i den allersidste olsenbande film. ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-04 08:27

Go' mor'n ellebye -> Sune finder sikkert snart et link til dig Polle

Ps. Det var Frk.Uro der var 'damen'

..og 'finse' var kammeraten der scorede ! ....skiderik !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-06-04 09:21

molo
Vil det sige, at du nu har mistet din sidste ven ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-04 09:23

De glemte vodka'en !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-06-04 11:34

Allerbedste oplevelser:
At høre min kærestes stemme, da jeg vågnede op efter en livstruende øreoperation;
at høre samme herre spille den mest vidunderlige saxofon-solo til en jazz-koncert kun 20 dage, efter han havde fået bortopereret skjoldbruskkitlen med samt tennisbold stor godartet knude;
For tre uger siden at høre ham sige "ja" til at ville gifte sig med mig på Ebeltoft Rådhus.

frieda

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-04 15:31

Tillykke frieda

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-04 17:17

Når det er en dejlig morgen, synger jeg:

"Go' morn, go' morn, så starter en dag på ny."

Sommerhilsen
Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-04 19:38

Min allerbedste oplevelse!! Det var da Danmark vandt 5-2 over Kroatien her i parken i aften

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-04 22:31

Åh nej, ikke sport her ozze

Den ene skærm ligner snart den anden,

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-04 22:44

Bare rolig Camillasmoster Det var dybt sarkastiskt

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 06-06-04 08:32

Tak Molokyle

Frieda

Jeg blev både vred og meget glad over din "bedste oplevelse".
Vred, fordi 6 års hjemløshed ikke burde være nogen som helst's "oplevelse".
Glad, fordi du så tydeligt har fået et godt liv igen.
Tillykke med det, Molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 10:12

Takker igen frieda

Det var også en lang og hård kamp. Bare det at råbe komunen op, så man kunne få; bare en smule hjælp, men man får desværre det modsatte. Når man er hjemløs ryger alle ens privilegier som menneske og man bli'r pr. automatik udråbt til at være drukkenbolt, narkoman, psykisk syg, mindre begavet, usogneret, doven og alt er selvfølgelig selvforskyldt. Man får den absolutte minimumsydelse og skylder man staten (f.eks skat) trækkes der yderliger 20% i hjælpen (efter skat selvfølgelig), da man jo ikke har nogen faste udgifter der kan dokumenteres.

Jeg fik min lejlighed medio februar og kunne efter en total istandsættelse (..der tog mig godt 3 uger) flytte ind i min et værelses m/alkove. Siden har jeg bare ikke kunne få armene ned igen. Jeg har søgt flere job og håber snart igen at kunne føre et 'normalt' liv. Som toppen på krænsekagen har jeg fået bygget mig et SØ-asiatisk semi-lavvandsakvarium med Perle- og Blå Gurami, Kampfisk, Kuhli ål og venter nu blot på at få leveret et par Dværg Smerling. En herlig hobby.

Jeg er bare så glad at jeg ikke engang savner en kæreste

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-04 13:19

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 15-06-04 17:59

velbekomme - og sørg så for at leve i dag ! ikke i går og ikke i morgen. fortryd ikke det du gjorde i går - det er alligevel for sent og bekymr dig ikke om i morgen - det er for tidligt !
mvh ahtn.