/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Når jeg bliver rock star... HJÆLP!!!!
Fra : W3rzax
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 02-06-04 21:04

Kommentar
Fra : enus

Dato : 02-06-04 21:12

Når jeg bliver Rockstar? Hvem har lavet den?

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 02-06-04 21:38

det var eddermame noget af en URL, du lige rystede af dig der :)

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 02-06-04 21:39

Enus, det er Rockstarz feat. Kenny Lübcke - Når Jeg Blir Rockstar

W3rzax Overskriften på siden du kommer ind på er :Du er kommet til denne side, fordi du forsøger at gøre et af følgende med indhold, der er kopieret fra cd'er:
Gendanne indholdet efter opgradering af en computer eller et operativsystem eller Bruge eksisterende indhold på en anden computer. og så noget bla bla og så står der:Hvis du vil overflytte dine licenser nu, skal du klikke på knappen Overflyt licens. Ellers skal du klikke på Annuller.
Den skal sikkert bare lige vide at du stadig har den originale CD.
mvh ahtn