/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Camcoder til P800
Fra : rasmus91
Vist : 329 gange
500 point
Dato : 02-06-04 20:31

Davs

Jeg har en SE P800, og kunne godt tænke mig den fulde version af camcoder, som jeg har prøvet en dem af. Jeg gider ikke betale, og det var her jeg tænkte, at der måske var nogen der kunne hjælpe mig med, at få fat i et registration number til den.

På forhånd tak, og der kan meget muligt komme mange flere points på højkant.

Rasmus91

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 250 point
Dato : 02-06-04 21:48

Ja en søgning giver mig store problemer, for man skal aldrig godkende de farlige popups installationsfiler, men jeg hentede de 2 filer herunder.
QuickStart v1.00 for Sony Ericsson P800
Warp Fighter v1.03 for Sony Ericsson P800
http://mscracks.com/get.php?id=3099738
Why waste time hunting for the applications you use most often? QuickStart gives you fast and easy access - from within any application on your P800. Simply choose your favourite applications and assign QuickStart to a HotKey of your choice. When you press the key the QuickStart list pops up, and you can easily launch the application of your choice, with your pen or jog dial. http://www.electricpocket.com
Install the SIS file to the phone and enter the following serial: 87236629
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-06-04 21:56

Warp Fighter 1.03 som er en generator, skal man indtaste et 15 siffer IMEI nr?
Så svarer den med Mobileld: nr
Og også en 8 ciffer Code
Men den sidste er jo nok den kode du allerede har fået?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 03-06-04 13:52

Det er ikke lige det jeg har brug for, men ellers tak. Det jeg har brug for er en fuld version af Camcoder PRO til Sony Erivsson P800. Jeg ved der ikke findes nogen demo, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få en fuld version af det. Har prøvet med almindelig Camcoder, men jeg har hørt et PRO-udgaven skulle være betydeligt bedre.

Rasmus91

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:14

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 08:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-05 09:17

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 26-04-06 13:53

Tak for svaret pallebhansen.