/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hurtigere, nyere, bedre .... ?
Fra : molokyle
Vist : 432 gange
142 point
Dato : 02-06-04 19:52

Herfra skal bare lyde et stort og velment tillykke ; med den ny og bedre server Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 152 point
Dato : 02-06-04 19:54

Tak. Bare gi´ mig de 142 point´sssssss

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 19:54

Det vare bare dét; ...jeg ville sige ; Hai... !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 19:55

Mordex : Ok.

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-06-04 19:56

Hej, hej...... gi´´ dem til mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 19:56

Æv - nu bliver jeg nok nødt til at opgradere for at følge med.
men alligevel
Emesen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-06-04 19:57

Tak ska´ du ha Molo....... Nu er jeg med på top 50 igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:07

Mordex -> Fededst !!!

Velkommen i kluben

<MOLOKYLE>

..så I kampen ? Den var fair, men vi tabte... o-1

..til Politiet : ..men de er også go'e til mandsopdækning

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 02-06-04 20:11

... noget spørgsmål... intet svar... Øhh må jeg godt stille et spørgsmål herinde Molo... !!!

opgraderer ... øhh.. ???
Emesesen ... ?+
Mordex... skal du ikke først svare på noget ??? hvorfor skulle du have point ???

Molo... hvor står det lige at der er kommet ny server.. ( sorry har ligget FLU'e underdrejet ... )
Knuz CatMoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:11

Christiania missede et straffe...

Øv...

..men humøret er i top

..og jeg har været ude at søge job : http://www.off-stillinger.dk/sites/cfml/kk/kkVis.cfm?plugin=1&englishJobs=NO&nJobNo=67635&nLangNo=1

..men nu sér vi ! Hører egentlig ikke hjemme i Kandu.dk kategorien, men jeg er optimist !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 02-06-04 20:12

Nårhh... det handler om fodboldt... det kunne I jo bare sige

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-06-04 20:13

>>Catmoll
Fordi jeg var den første der bad på knæ......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:14

Catmoll -> Kandu.dk opgraderede til ny server kl. lort i nat og morges !!

...men så skal man jo følge med og stå tidligt op for at bemærke den slags positive tiltag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 20:15

Det har intet med fodbold at gøre men opgradering af min comp fordi Kand har sat en ny server ind.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 02-06-04 20:15

Molo... hvordan syntes du at samtalen gik.?? har du en ide om det var ok eller ??

jeg krydser fingre for dig.. ( krydse fingre smiley )

Cat*

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 02-06-04 20:18

.... nå nå... kan altså godt gå på knæ... og fødder og tungen for nogle point... men mordex du var tidligst ude !!!

Emesesen det kan jeg se.. troede lige

Molo... >>> sov kl lort i nat.!

Cat*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-04 20:20

Hvis I nu fjernede retten til jord hugaer i Christianias mål, så kunne det jo være I vandt næste år!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-04 20:21

Hva fan!!! Spørgsmålet er besvaret af Mercedesdrøneren allerede!!! Jeg trækker mig!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 20:24

Ja og hvor er billederne med de franske dansepiger - Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:31

Catmoll -> Samtale ???

Æg endnu... :

Jeg skrev en sidte øjebliks ansøgning (..skulle lige på bordet kl. 12.00) :

Citat
JA TAK : Dén stilling snupper jeg !

Bilag 1. : Eksamens papirer.
Bilag 2. : Kun til internt brug : Dette dokument må kun ved med skriftligt accept fra undertegnede ; kopieres eller overdrages til 3. part.

Jeg ser på grundlag af ovenstående frem til at uddybe mine kvalifikationer ved en personlig samtale.

M.v.h. XXXXXX XXXXXXXXX.

..sådan </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-06-04 20:31

Dem har konen gemt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:33

..og jeg tjekkede den for stavefejl ...i modsætning til ovenstående

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-04 20:36

Mordex -> Det er ellers nu; turen går til Frankrig : Le Mans !!!

Nåeh... men vi må hellere lave en Smalltalk tråd.... ...nogen?

</MOLOKYLE>