/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Bumser
Fra : Krassus
Vist : 533 gange
43 point
Dato : 01-06-04 21:29

jah, så er vi her igen, hvem kan hjælpe med at få dem til at gå væk =) ??

eller rettere sagt hvad, forebyggelse alt den slags =) hit me =)

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 01-06-04 21:52

efter min mening er det bedste råd og gå i solarium så forsvinder de...

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 01-06-04 21:59

kosten har meget med det at gøre:
- hold dig langt væk fra chokolade, cola og chips og fede ting - ja det lyder kedeligt - men sådan er det bare: spis masser af grønt og frugt og groft. desuden er der gode råd at hente på apoteket - spørg dem; de kan give mange gode råd.
mvh ahtn.

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 53 point
Dato : 01-06-04 22:31

Kosten har intet med det at gøre, og det har dårlig hygiejne i ansigtet heller ikke.

tiemaster's råd om solarie er ganske godt, de forsvinder i mange tilfælde ved sol, og så bliver man jo pæn brun..
Hvis du har fået en bums, så smør evt. lidt tandpasta på, som udtører huden, og dermed bumsen, og den går hurtigere væk.

Hvis problemet er meget slemt, så besøg din læge, som er meget vandt til dit problem. Der findes et utal af produkter der er skabt til at få dine bumser til at gå væk, - nogle hidsigere end andre (hormon-kure) .. Vær opmærksom på, at det kan være dyrt at købe disse kemiske produkter. Det er heller ikke dem alle der virker, da vi alle er forskellige - men hvis du prøver dig frem, så finder du nok det der virker på dig!

Ellers vask dit ansigt af og til med vand og måske sæbe, og fjern den olie din hud skaber (som giver bumser.)

Held og lykke med det!
Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-06-04 22:33
Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 01-06-04 23:31

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 03-09-06 19:25

Jeg har også været meget plaget af bumser og mit bedste råd er at drikke grøn te jeg kan ikke huske navnet men de har det i helsekost forretninger. Spørg espedienten de er som regel meget hjælpsomme