/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BAMSE - Flemming Jørgensen - Tekst??
Fra : CLAN
Vist : 3161 gange
200 point
Dato : 01-06-04 18:55

Hejsa
Hvor på nettet finder jeg tekster til sange lavet af Bamses Venner?
Links i stride strømme modtages...
Søren

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 01-06-04 19:06
Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-04 19:08

I en lille båd, der gynger http://www.avz.dk/tabs/tabs/danske/Bamse%20-%20I%20en%20lille%20b%c3%a5d%20der%20gynger.crd

Der er også akkorder til, så kandu jo spille til.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 19:23

ans... den der spille til og Hwa' får du mig dog til at tænke... bandit, DET gjorde du med fuldt overlæg
OK! Jeg kan rent faktisk spille guitar, men er nok rustet lidt sammen, da det var i mine yngre år, vi var et par stykker som spillede sammen... så'n på hyggebasis.

Ans de to jeg er ude efter er:
1. Vil du danse.
2. En kvinde som dig.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-04 19:30

Med en kvinde som mig, ka' vi da godt tage en dans eller to.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 19:32

Endnu et af de her kamuflerede scor.dk annoncer!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 19:36

Orghh! Ja vi snupper da en sammen, når vi engang ses
Har faktisk lige siddet og afskrevet teksterne (lytte / skrive) fra en gammel CD. Skal nemlig lave en eller to sange til en føs'da her i den kommende weekend.
Du får points... og skylder en dans
Vi snakkes
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 19:37

Den er go' med dig Tedd... nu har jeg altså truftes med ans før (herinde på Kandu)

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 19:38

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 19:51

Min mistanke blir bestyrket, når du lukker spørgsmålet så hurtigt Clan hehe
Nej jeg må hellere stoppe inden Kandu rygteren bliver sat i gang

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 20:00

Tedd... bare rolig, jeg kan sagtens tåle det
Som sagt, jeg lavede selv teksterne - home made. De skal jo a'li'veller ommøbleres lidt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-04 20:17

Takker og nejer.
Jeg kan også tåle det. Jeg ka' jo så sammen med Søren grine, når vi får os en svingom
Nu havde jeg lige fundet teksten til "For din skyld" og "Min engel", men dem gemmer jeg så til en anden gang.

ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 20:19

Det er jo altid godt at vide hvem der kan tåle at blive lavet gas med!! Man kan jo tage utrolig fejl engang i mellem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-05 22:24

Hej Clan

Jeg ville have sendt dig en mail, men min søn roder med serveren, så outlook fungerer ikke på nuværende tidspunkt.

Jeg ville have sendt en mail via din hjemmeside.

Håber at det går godt hos dig og familien.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-05 22:27

Det er exchange-serveren, der ikke er tilgængelig.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-01-05 12:01

Hej Ans,

Takker så meget, men jeg/vi har skam Vimmersvej.
Da vi skulle bruge teksten (lidt hurtigt), oprettede jeg spørgsmålet her.
Derfor må du da godt sende os / mig en e-mail
Det står fint til her i Grenaa. Sanne skal ha' paryk på i morgen (kemoen du ved), men bortset fra det, så har hun det utroligt godt. Næste behandling på mandag, nr.2 ud af 21 med 3 ugers mellemrum.

Hygge...
Søren