/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Problem med Office
Fra : Scooby_Doo
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 01-06-04 18:29

Jeg har et problem i Office, som er kommet for to uger siden, hvis jeg markerer med venstre museknap og trækker musen, så markerer jeg teksten.

Normalt kan jeg ved hjælp af Ctrl + C overskrive denne tekst som jeg har markeret.

Men problemet er at den overskriver ikke min tekst, men bare sætter det foran det jeg har markeret.

hvis jeg skal erstatte et ord f.eks. heste med kanon i denne sætning
"Jeg synes du har en heste røv i de bukser" så highlighter jeg med venstre museknap ordet "heste" og så skriver jeg kanon, før ville den slette "heste" men det gør den ikke.

Så sætningen bliver "Jeg synes du har en kanonheste røv i de bukser" det vil sige den sletter ikke ordet, det samme gælder hvis jeg bruger cut & paste metoden, så bliver ordet sat foran det ord der skal erstattes.
(det er kun i office, der er det problem)

Er der nogen der ved hvordan man retter det, så vil jeg blive meget glad

Regards

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 01-06-04 18:46

Du må kunne gå ind i Funktioner > Indstillinger >> rediger og sætte flueben i Ny tekst erstatter markeret?

Kommentar
Fra : sion

Dato : 01-06-04 18:46

Funktioner > Indstillinger

Vælg fanen "Rediger"

Sæt flueben i "Ny tekst erstatter markeret"

Simon

Kommentar
Fra : sion

Dato : 01-06-04 18:47

stærkt Tedd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-04 18:50

Du kan jo også med musen > marker tekst > h-klik > vælg sæt ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 18:52

Godt gået sion

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-04 18:57

..................17 min. .........kalder i det godt gået.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 18:59

Kommer an på hvad du snakker om emesen

Godkendelse af svar
Fra : Scooby_Doo

Dato : 01-06-04 19:09

I var meget hurtige begge to, men det må være tedd der løber med sejren.

Nu virker det, jeg takker jer for jeres hjælp

Regards