/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Jog Manual???
Fra : Mukkel
Vist : 1040 gange
80 point
Dato : 01-06-04 17:24

Nogle der ved hvor man kan downloade/købe en Yamaha Jog Manual???

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 80 point
Dato : 03-06-04 00:41

En knallertforhandler kan skaffe den hjem
Ellers mail til KØSTERS BOGHANDEL i Randers
Eller tag en kopi hos en af røddernes, der må jo være nogen der har en, med alle de jog der kører rundt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mukkel

Dato : 03-06-04 11:03

Har du deres mail?

Kommentar
Fra : Mukkel

Dato : 03-06-04 11:12

Det er lige meget jeg har lige snakket med dem.
De var nogle idioter.

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 03-06-04 21:52

Vil nok give pallebhansen ret i dette spørgsmål. Tag kontakt til den nærmeste yamaha forhandler og hør om ikke de kan skaffe en hjem til dig. På denne side kan du finde den nærmeste forhandler, hvis ikke du lige ved hvor den ligger http://www.yamaha-motor.dk/dealerlocator/search.jsp

Godkendelse af svar
Fra : Mukkel

Dato : 03-06-04 23:58

Tak for svaret pallebhansen.