/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Bios på grafikkort
Fra : nestea
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 01-06-04 11:50

Hey. jeg ville gerne vide hvordan man resetter eller opdatere sin bios på sit grafikkort (Nvidia GeForce 4 mx 440 64 Mb) på forhånd tak...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-04 12:42

Det er muligt du kan, men det kræver at du ved hvem der har produceret det, og om producenten har en bios liggende på sin hjemmeside!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-06-04 15:02

først ind på dit grafik kort's hjemmeside og se om du kan finde en bios opdatering

neden under ATI>
http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/vidcard/34
eller se dig omkring på siden der er en masse links rund omkring.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-06-04 15:05
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-06-04 15:15
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-06-04 15:17

det er altid bedst at opdatere sit grafik kort med de sidste nye drivere

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 02-06-04 22:57

ikke altid manse der er nogle spil der nægter at køre med de nyeste drivere for.eks. mit f1 99-02 laver nogle mærkelige skygger når jeg kører med de nye 60.xx drivere og jeg har læst om flere andre der har haft problemer med de nyeste drivere i deres spil også.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-06-04 09:27

phg1> det kan du have ret i,men det er ikke sikkert det kan løses med at flashe bios,hvad jeg mener er,vis man kan opdatere/løse sine problemer med drivere så er det den bedste/sikkerste løsning når det handler om grafik kort,derfor er det sjældent at man kan finde bios opdateringer på producenetrne's HP'er,fordi at en bios update handler om hardware tilpasning og ikke software,flashe bios for at være kompatibelt med andet hardware.
Manse9933