/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mail problem
Fra : Mille35
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 01-06-04 09:36

Her til morgen skulle jeg hente mail men fik følgende meddelse der opstod timeout under kommunikation med server"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-06-04 09:41

Et serverproblem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-06-04 09:42

Den kommer igen senere
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-04 11:46

Det de mener er at du bare skal vente og derefter prøve igen.

Der kan være at den ikke lige har fået forbindelse med serveren.
At det er gået "lidt" for stærkt og den ikke fik nået at modtage svar fra serveren.
At serveren lige fik et overflow.. (For mange bruger på det tidspunkt)

Behøver selvfølgelig ikke lige være nogle af disse ting.. men kunne godt være

Derfor kan du bare vente lidt og så prøve igen.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-06-04 13:06

Jeg har fået den til at virke ved at slå firewal fra der en en del mail fyldt med virus,eller den unden navn,adresse eller noget som helst Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 01-06-04 13:34

Tak for svaret snortopog i andre