/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Advarsel!
Fra : ditto
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 06-06-02 18:18

Hej. Hvorfor bliver der ved med at komme en side der står Advarsel! Siden er forældet, når jeg er inde i min post, det sker når jeg går ind for at læse et brev og går tilbage, så skal jeg logge ind igen.
Hilsen Ditto.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 06-06-02 21:25

Simpelthen for sikkerhedens skyld, så der ikke er andre der kan logge sig ind og læse din mail.

Accepteret svar
Fra : Picasso

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-02 21:25

Simpelthen for sikkerhedens skyld, så der ikke er andre der kan logge sig ind og læse din mail.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-06-02 22:59

Når du er inde på en side kører man det der hedder SSL, det vil sige en side som er krypteret som du kun kan se og få adgang til.
Computeren du henter post på lægger det der hedder cookies, med et tidsstempel på og checker at du hele tiden er online og efter et givent tidsrum (typisk 10 minutter) eller den opdager at du er væk fra siden forældes den.
Når du så senere forsøger at få adgang til den er siden jo forældet og du får ovenstående advarsel.