/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
style xp.
Fra : tiemaster
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 01-06-04 08:50

hej med jer. jeg bruger stylexp og har fundet det fedeste tema problemet er bare at hver gang jeg lukker min pc ned og tænder igen er temaet væk og skal sættes op igen hvordan kan det være. det er noget det er begyndt med for nylig....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-06-04 09:31

Kan du ikke højreklikke og vælge punktet opdater?????

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 01-06-04 15:35

Er det på din privat-PC eller på arbejdet? Hvis den er i et domæne, så kan det nemlig være op til system-administratoren, om dine ændringer må gemmes på lang sigt.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 01-06-04 16:38

det er på privat pc

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-06-04 23:51

Jeg syns ik du svarer mig

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-04 09:39

prøv den nederste,den har jeg brugt>
If you can't load unsigned-themes even after installing PatchXP, try our pre-patched uxtheme.dll file for XP + SP1.

http://www.belchfire.net/article205.html
det lyder som at XP genetablere den originale dll/tema fil når du booter op ovenstående
kan muligvis løse problemet,ignorer når xp beder og din win cd og genstart.
Manse9933
at lave et gendannelsen punkt er altid en god ide,en kan aldrig vide.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-06-04 09:42

jeg mener>use PatchXPsp1.zip.

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 03-06-04 21:48

Tak for svaret Manse9933.