/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia eller Siemens
Fra : mrm86
Vist : 885 gange
50 point
Dato : 31-05-04 19:16

Skal jeg vælge Siemens SL55, eller en Nokia 5100..

Har i nogle erfaringer med de 2 telefoner???

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 31-05-04 20:10

tag en nokia er bar ok

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 31-05-04 20:16

en nokia 5100 er en dejlig telefon. og den er super god
men siemens er osse gode til at lave telefoner og jeg har selv en siemens efter alle de fejl nokia laver med deres telefoner hvor i siemens finder du ingen fejl

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 31-05-04 21:05

Nokia!

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-04 21:07

Jeg ville klart tage 5100!

Se her hvad andre siger om mobilerne:

Nokia 5100: http://www.reviewcentre.com/reviews5143.html
Siemens SL55: http://www.reviewcentre.com/reviews5726.html

Held og lykke.
Mvh Niels

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 31-05-04 21:21

ville klart vælge siemens det er en fed tlf.. har selv en siemens godt nok ik blære modellen der.. he he men den fejler aldrig noget hvorimod alle mine tidligere nokia havde fejl...

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-05-04 22:06

jeg går mod strømmen har haft en sl 55 det er en dejlig lille tlf der er rigtig god og der er ikke fugtproblemer som der kan være med nokia og går din sl 55 ned så er simens meget flinket til at bytte om så din fon ikke skal på værksted service niveau ved nokia kunne godt være beder

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 31-05-04 22:29
Kommentar
Fra : hesp

Dato : 31-05-04 22:38

jeg ville vægle siemens den kan sammen med alle andre tlf. untagen nokia de er i deres egen lille verden
og siemens kører med midi, jpg/bmp filer (nemt)

ps der kommer måske en SL55 Escade og den har en ponofarve
eller CX65

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 31-05-04 22:53

tdc ansatte siger at siemens er den entydigt mest fejlfrie

jeg har selv været glad for min me45

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 31-05-04 23:19
Kommentar
Fra : fkp

Dato : 31-05-04 23:20
Kommentar
Fra : bixen

Dato : 31-05-04 23:32

Til fkp

vi har alle sammen set dit link til din hjemme side men det går sku ik ud på at gøre reklame men at hjælpe folk i nød. som du ik gør kan jeg se så stop med den reklame det få vi ik noget udaf

Hilsen Byens bedste unlocker

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 01-06-04 10:27

først vil jeg give Bixen ret

til FKP "STOP DET DER REKLAME"

Jeg vil også vælge siemens fordi jeg har en s55 og meget glad for den. Den har været i stykker engang menu tasten sadt sig fast men den blive lavet på 5 dag og den har virke 112% siden (3 måneden) hvor imod de nokiaer jeg har haft var jeg også glad for de først 4-5måneden så gik de i stykker og nokia kunne ikke lave det ellers gad de ik :(

/foxdk

Godkendelse af svar
Fra : mrm86

Dato : 01-06-04 16:03

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : rense

Dato : 27-06-05 12:58

jeg vil vælge SL55.jeg har kun hørt om en siemens mobil der er gået i stykker.det var noget med at den gik ud hele tiden

men bare lille mig har hørt om 4 nokiaer

1.skærmen flækkede
2.cover går i stykker
3.kan ikke sende eller modtage sms
4.øøøøø cover igen

ps har selv siemens CX65. det er også en god mobil ( tjek www.aircom.dk )