/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tryk på t-shirt..
Fra : Jimmi_S
Vist : 464 gange
75 point
Dato : 31-05-04 11:24

Er der nogen der kender et sted på nette hvor man kan købe T-shirt med sine egen tekst på..?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-05-04 11:33

Et godt link
http://www.dokim.dk/

/PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-04 11:48

Du kan prøve at kontakte dette firma http://www.t-tryk.dk/ de laver også tryk til private.
De fleste firmaer har et minimums antal på 10 stk. Hvis du kun skal have trykt på 1 t-shirt kan du få det lavet hos en fotoforhandler.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 31-05-04 12:56

Har os selv fundet flere der gøre det men de har os et minimums antal på 10 stk. Det jeg er ude efter er et sted hvor men kan få lavet en..

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 31-05-04 13:00

Hvorfor ikke lave den selv med T Shirt trans papir 10 ark A4 for 65-70 kr

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 31-05-04 13:05

Har jeg også tænkt på.. Men hvordan bliver det..? Og på den måde er det så muligt at skrive med hvid på en sort T-shirt..?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-04 16:22

Jeg ved ikke om de trykker for private, men her kan man få trykt en enkelt t-shirt
http://adweb.dk/tshirt.asp
Du kan jo prøve at kontakte dem. De trykker også hvidt på sort.
mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-04 16:30

Her skulle det også være muligt http://www.t-shirtshop.dk/info.asp?text=7

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 31-05-04 16:44

Da du ikke har hvid i dine farvepatroner er det nok den eneste farve jeg ikke har trykt med,resultatet er
svingende,jeg tror det er stoffet der afgør resultatet

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-06-04 11:30

Du kan rent faktisk lave nogle RIGTIGT flotte T-Shirt tryk på din PC/printer. Køb en god kvalitet T-Shirt og papir (ikke bilka t-shirts 5 for en hund) og en original "Iron on paper" til din printer og følg NØJE foreskrifterne...så får du et GODT og SOLIDT resultat som du kan være stolt over...selv efter mange gange vask!!!

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 01-06-04 20:58

okay lyder godt.. Har du evt et link..? og hvad vil det koste..?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-06-04 20:29

Jah en god T-shirt til 80-100,- og en pakke printer"Iron on"papir til ca. 150,- for 10 stk. (eks. til min egen HP)....så er du faktisk godt på vej! Nogle gange har de SÆRDELES GODE tilbud på disse specielpakker papir hos COMPUTERCITY .

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 03-06-04 16:21

Jeg kigge lige på noget papir og på forsider (som kan ses her)
http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK24412
ses det at der er hvid skrift.. Kan det overhovedet lade sig gøre..? Som Fjante siger har man jo ikke nogen hvid farvepatroner i sin printer..