/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genoprette slettede filer...
Fra : Draco
Vist : 881 gange
300 point
Dato : 30-05-04 17:23

jeg har et kæmpe problem, fordi jeg har kommet til at slette nogle dokumenter uden at de er blevet lagt i papirkurven (spørg ikke hvordan)... mit spørgsmål er så om man på en eller anden måde kan genoprette disse dokumenter? og hvordan gør man så det? Det mener jeg nemlig godt at man kan, men jeg ved ikke hvordan... håber nogen kan give mig svaret på hvordan...

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 30-05-04 17:46

jeg skal måske lige skrive at jeg køre med windows XP...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 17:52

Du kan prøve denne fyr og se om du kan redde dine filer>
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Du skal nok lige sætte dig ind i programmet,der er en hjælpe fil
med på engelsk.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Myns

Modtaget 310 point
Dato : 30-05-04 17:52

Hej Draco.
Jeg holder Komputer for alle, der er i denne måned (blad nr. 8) 2 program som hedder Recover My files 1.6 og 2.29. 1.6 er fuldt program, 2.29 er en demo. Jeg har prøvet det, og det virker. Dere hjemmeside WWW.recovermyfiles.com, prøv den.
Myns

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 17:53

gratis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-05-04 17:54

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/
rul ned til:
SYSTEM UTILITIES
Recovery Tools,
det er ikke sikkert men prøv den.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 17:54

jeg har reddet mange filer med dette program for familie og venner,så hvorfor ikke

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-05-04 17:58

Der findes også nogle programmer her:

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=recover&tg=dl-20&search.x=20&search.y=7

Men men, hvis det er et par dage side, eller din harddisk ikke er særlig stor, eller det var nogle store filer, en chancen med ALLE ovennævnte programmer minimal.

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 30-05-04 18:01

jeg kan nu se at det gør en forskel om jeg bruger FAT eller NTFS, så jeg må nok hellere lige sige at jeg bruger NTFS... men ellers mange tak for alle de dejlige henvendelser... håber i stadig kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 20:29

det jeg skrev for en halv time siden er forsvundet????????
det program jeg henviser til køre uden problemer på NTFS
filsystem,hvorfor skulle det ikke det???????
jeg har faktisk kun brugt det på NTFS drev.
Finder automatisk drev, selv når Boot sektoren eller FAT er blevet slettet eller beskadigt (virker ikke ved NTFS-systemer)

er et dataredningsprogram, hvilket understøtter datasystemerne FAT 12/16/32 og NTFS.

nåååe,Finder automatisk drev, selv når Boot sektoren eller FAT er blevet slettet eller beskadigt (virker ikke ved NTFS-systemer)<<<<det betyder kun at programmet ikke finder drev automatiks når boot sektoren er slettet eller beskadiget på et NTFS drev.

et dataredningsprogram, hvilket understøtter datasystemerne FAT 12/16/32 og NTFS.
Manse9333

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-05-04 20:38

forresten så virker det bedst vis man køre det fra et andet drev end det man vil redde filer på f.eks. vis du vil prøve at redde file på dit C: drev så kør programmet fra dit nr 2 drev (D) eller vis man ikke har et nr 2 drev så kør det fra A: drevet (i stifinder) på en diskette,det bliver ikke indstalleret eller registreres i regedit og der er ingen .dll filer,et fulstændigt selvstændigt program.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-05-04 20:41

Deleted file analysis utility 1.0
fra Executive Software

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 31-05-04 13:17

Find de tabte dokumenter

Hvad er er der blevet af det brev, du skrev forrige uge? Formentlig ligger det et eller andet sted på harddisken. Men hvor? ActualDoc kan være en stor hjælp i den slags eftersøgninger. Det gratis program indeholder en række søgeværktøjer, der både er stærkere - og nemmere at bruge - end dem, der er indbygget i Windows.

ActualDoc holder styr på alle de dokumenter, du arbejder med, og giver let adgang til de senest brugte filer. Mens Windows og kontor-programmerne kun viser en kort liste med de allersenest åbne dokumenter, går ActualDoc meget længere tilbage. Dine dokumenter kan sorteres efter dato og filtype eller sorteres i kategorier, du selv definerer.

Betjeningen minder om de kendte Office-programmer, og programmet er let at overskue. Hvis du alligevel støder på problemer, kan du ty til den indbyggede hjælpefunktion, der dog - som resten af programmet - er på engelsk.

Som en ekstra bonus kan programmet beskytte dit privatliv ved at skjule listen over de senest åbne dokumenter og beskytte disse oplysninger med et kodeord. Det er en bedre løsning end de fleste andre "privatlivs-programmer", der bare sletter listen, så du ikke selv kan have glæde af den.

ActualDoc virker med Windows 95 og nyere. Bemærk at programmet findes i to udgaver. Den gratis "Lite" version har kun de grundlæggende funktioner. Den komplette udgave ("Professional") kan bruges gratis i 30 dage, men efter prøvetiden koster den 150 kr. (20 euro).

Du kan hente begge udgaver fra: www.flexigensoft.com/download/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-05-04 13:24

Du kan osse prøve XP's indbyggede søgefunktion. Gå ind under søg dokumenter og avanceret! Her kan du indsætte et ord eller sætning.

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 08-06-04 21:08

tak for svaret , myns... det program du nævnte, det virkede perfekt og så er det tilmed meget nemt at bruge...

Godkendelse af svar
Fra : Draco

Dato : 08-06-04 21:09

Tak for svaret Myns.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 08-06-04 21:58

Hej Draco.
Selvtak. Jeg er glad for du kunne bruge mit svar.
Myns