/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Myns
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 30-05-04 15:48

Jeg har problemer med mit mail program. I går aftes sendte jeg en mail med vedhæftet fil ca 250 MB. Den sende stadigvæk. Er der nogle kloge hoveder, der kan fortælle mig hvordan man for slettet den. Jeg har prøver flere forskellige ting som at afinstallerer Outlook Express og geninstallere., men mailen er der stadigvæk.
Myns

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 15:49

Så store filer kan du ikke sende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 15:50

Det er en kopi man sender.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 15:51

Den må stadigvæk ligge under Udbakke! Kig der og slet den!

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 30-05-04 16:02

Hej tedd.
Når jeg makerer den, bliver time glasset bare ved og ved !!!!
myns

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:45

ja det da klart når du har vedhæfted en fil på 250 mb!! Du kan jo prøve at flytte selve filen du har vedhæftet, så vil den nok holde op

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 16:49

Prøv at højreklikke og vælg slet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-04 16:50

Kan Ctrl Alt Delete og der lukke for skidtet fungere.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 30-05-04 17:43

Jubii jerres forslag virkede, man skal bare have tålmodighed. Tak for hjælpen.
myns

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-04 19:50

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar. Ude til højre for kommentaren der besvarede dit spørgsmål står der accepter svar! Den trykker du på

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 30-05-04 20:48

Tak for svaret tedd.