/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med aspi til min win32
Fra : dassaint
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 06-06-02 13:46

jeg har et probelm med mit program der laver mp3 fra cd. hver gang jeg går ind i det program siger den......aspi for win32 is not installed corredly... og jeg ved ikke hvordan man instaler den igen og xp home kan ikke hjelpe mig. hvis der er en der ude der kan hjælpe mig ville jeg blive glad.

hilsen rune i faaborg

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-02 16:36

Hej
Jeg prøver lige at opfriske et tidligere tip (mit eget) ang. ASPI-drivere:

Hent denne *.zip-fil:
<http://www.wol.dk/~hijklm/aspi/aspi4all.zip> (235 Kb)

Kør Aspichk.exe og er der behov for opdatering så kør Aspi4all.exe

Prøv evt. at læse denne artikel hvis du vil vide mere om ASPI:
<http://www.cdrlabs.com/article.php3?articleid=3>

Problemet er at ASPI ikke bliver installeret som standard på hverken Win2000 eller WinXP.
Spørg mig ikke hvorfor.
Nogle har ingen problemer ved at køre uden en ASPI-manager installeret, men mange, inklusive mig selv, har problemer med diverse brændersoftware, hvis ikke der bliver installeret en ASPI-
manager på Win2000/XP.
Win98 og WinME har ikke det problem da ASPI bliver installeret ved en standard-
installation.

Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-06-02 16:39

LOL Parkenns...

Det vsar er at sige skid og brug fingrene til at tørre dig med, for lpkumspapir vil du ikke finde her....

En middelmådig løsning

dassaint løsningen fra catbody virker faktisk og er den eneste metode til at komme videre med at få løst dit problem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-02 16:51

Hej
Jeg kender ikke til dit problem m.h.t.mp3, men xp home kan have problemer
med aspi v.4.7. Gå på nettet og hent aspi4all.
Steen
"dassaint" <dassaint.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CSHL8.18654$N46.884722@news010.worldonline.dk...
> jeg har et probelm med mit program der laver mp3 fra cd. hver gang jeg
> går ind i det program siger den......aspi for win32 is not installed
> corredly... og jeg ved ikke hvordan man instaler den igen og xp home kan
> ikke hjelpe mig. hvis der er en der ude der kan hjælpe mig ville jeg
> blive glad.
>
> hilsen rune i faaborg
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Dysmorf

Dato : 06-06-02 21:09

Hent de nyeste ASPI drivere fra Adaptec (udviklerene af ASPI):

http://download.adaptec.com/software_pc/aspi/aspi_v471.exe

Versionene er kompatibel med aller versioner af Windows (også XP)

/Dysmorf

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 07-06-02 06:46

Hej zonker

Tag lige og moderer dine udtalelser lidt. I hvert fald JEG vil gerne have en sober tone i kommentarer og svar.

Catbody

Godkendelse af svar
Fra : dassaint

Dato : 10-06-02 13:56

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-06-02 16:14

Hej dassaint

selv tak. Glad for at kunne hjælpe.

:0)
Catbody