/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus
Fra : KaVAkandu
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 30-05-04 10:29

Hej DER.

Jeg har lige installeret et nyt virusprogram RAV.
Straks fandt den en som hed Win32/Netsky.n@mm, det lå i 6 zip mapper under Windows.
Det ville ikke rense dem, så jeg måtte fjerne dem.
Det andet antivirusprogram som jeg har prøvet i 45 dage og som selv opdateres automatiks hver dag, har ikke kunnet
finde den.
Er der en der ved hvorfor.
Bare et godt svar.

Mvh.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-04 10:52

Det var åbenbart ikke et effektivt program

En gratis online tjeneste der finder så godt som alt, finder du her : http://housecall.trendmicro.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-04 10:54

Ps. noget helt andet er, man skal passe lidt på med trial versioner af diverse programmer. Mange af disse kan indeholde Spy-/Adware !!! ...også anti-virus programmer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 30-05-04 10:58

Skriv til mig på jacobmjensen@ofir.dk, så skal jeg se til at du får et ordentligt program.. Norton Antivirus

Mvh simmaster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-04 11:11

Især skal man passe på med programmer, man får af folk man ikke kender

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 12:36

Ja det er enkelt at svare på! Det andet Antivirus program kunne ikke eller var ikke indstillet til at scanne i komprimerede filer!

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 21-07-04 13:36

Tak for svaret molokyle.