/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
et doppel spg
Fra : tronddk
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 29-05-04 23:08

HEJ JEG HAR EN HONDA CAMINO som jeg er ved og sætte i stand hvor kan man køre et spidometercabel bilig (thansen har ikke en) og mit andet spg er den er blevet ligt sløv i optræk nogle der har et godt forslag til hvordan den kan komme i et bedder optræk ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-05-04 12:11

Højst sandsynligt passer et andet speedometerkabel på din model:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=261126480&n=282580629&pn=282580640
Jeg formoder du har testet at det er speedometerkablet der er i stykker.?
Den er nok sodet til på stempel og topstykke, og i udstødningskanalen+udstødningsrøret.
http://www.ksln.subnet.dk/402107.htm
http://www.honda-express.dk/?App=www.honda-express.dk&Item=1598
Så får du ikke mere for de 20 øre, men få udstødningen af, og giv den mere gennemgang.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 30-05-04 17:58

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 30-05-04 18:03

det er en brugt jeg har købt og der var ikke et speedometer cabel med !!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-05-04 20:33

Så tag dit speedometer eller knallert med ned til butikken ved thansen, eller en knallertforhandler, hvis du kun har speedometeret med, skal du måle hvor langt det skal være.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 31-05-04 15:46

trog du ikke bare jeg kan bruge en cykkel computer for det glas det beskytter speedometer er fløget af fordi jeg ville se hvor hurtig den kunne køre og da den var på topfart fløj den aF men en cykkel com kan man da godt bruge ikke for det er jo sammme slaks hjul som en cykkel har bare ligt mindre en på en normal cykkel selføllige

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 31-05-04 20:28

Du kan sagtens bruge en cykelcomputer, den er også meget mere præsis, den skal jo indstilles til dit hjuls diameter og kan bruges lige fra bedstemors og barnecykler og alle ting der har egere. I en eger sættes den medfølgende lille magnet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 07-06-04 13:41

Tak for svaret pallebhansen.