/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Grin med big brother Christian
Fra : mato02
Vist : 398 gange
80 point
Dato : 29-05-04 20:00

Jeg leder efter en sang som gør grin med Christian fra Big Brother. Den er vidst lavet på melodien ; " Du kan gøre hvad du vil". De synger bl.a: Jeg har været på t.v i 100 dage, eller noget i den stil. Det er vidst et stykke tid siden den har kørt i radion sidst.
Håber nogen kan hjælpe mig med at opspore den.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 30-05-04 00:11

Er det ikke svedbanken, tjenesten eller lignende der står bag?

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 30-05-04 07:37

Det er da muligt. Det vil jeg prøve at undersøge.
Forresten er jeg kommet i tanke om at det nok er på en anden melodi. Nemlig :" tilbage hvor vi var", med Christian og Patrick Isakson.

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 30-05-04 08:22

Nu har jeg kigget på svedbanken, tjenesten og gramsespektum på nettet.... og jeg kan ikke umiddelbart se at det er nogle af dem der står bag......

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 30-05-04 12:17

Okay, jeg kan også godt huske at jeg har hørt den, vi er vel enige om, at det er et radioprogram ala de ovennævnte der står bag ikke?

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 30-05-04 13:43

Det ved jeg ikke om det er... jeg ved bare at jeg har hørt den to gange i radioen og det er nok ved at være to år siden, men sangen blev ikke spillet i forbindelse med et radiosatire program, det er jeg næsten sikker på.... men derfor kan det selvfølgelig godt være så noget lign.