/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hjælp til downloading
Fra : niklasss
Vist : 384 gange
46 point
Dato : 28-05-04 22:59

jeg har prøvet at downloade på kazaa og på overnet og bearshare men det går utroligt langsomt og så stopper det lige pludseligt og der er meget galt er her en som ved hvad jeg skal kigge på hvor det er hurtigst at downloade og måske et forslag til et godt program for jeg har da adsl en god opkobling og hvad for et format skal jeg hente i hvis min dvd skal kunne afspille den på forhånd tak

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-05-04 23:17

Så syntes jeg du skulle stoppe med at downloade fra kazaa når det alligevel går langsomt. Det er jo ikke ligefrem lovligt vel??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-05-04 23:53

jeg troede du havde smidt hatten Eby. Noget er faktisk lovligt at downloade.Jeg har da både musiknumre og film jeg selv har kreeret det må folk skam godt hente !!!
Sune

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 29-05-04 06:39

Din downloadhastighed kommer helt an på hvad andre uploader med, da kazaa m.m. er p2p. Det vil sige at du downloader fra en andens computere og ikke fra en server.

Grunden til at den pludselig stopper, er hvis dem der har den film du downloader slukker for deres computer, eller gå offline. Men med lidt tålmodighed, kommer der nok nogen online igen, med lige den film du gerne vil have.

Hvilket format du skal downloade i, kommer helt an på din DVD. Men mig bekendt kan alle DVD-afspiller, afspille .mpeg
Og som ellebye så pænt skriver, så skal du huske at meget af det der ligger derude er ulovligt. Men det er jo op til dig selv om du vil tage chancen.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 29-05-04 06:54

Elleby
Kan du for s.... ikke springe sådanne spgm over.Dine selvhøjtidelige udtalelser er kvalmende for nogle .

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 07-06-04 17:28

http://www.smartdownloads.net/download-75.html her kan du downloade den nyeste version......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-06-04 23:16

Husk at lukke spørgsmålet!!!

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 25-06-04 21:25

jeg downloader ikke mere.. det er jo ulovligt og de er begyndt at dele bøder ud

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 05-10-04 10:18

Nå, er det ikke snart på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-02-05 15:56

Vi prøver igen.....er det ikke på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 10-03-05 22:17

hvoran lukker man et spøgsmål

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 46 point
Dato : 09-04-05 16:21

For at lukke tråden, er du nød til at accepter et svar ved at klikke på "Accepter som svar" som står ude til højre over datoen. Se evt. her... http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=7140
Du kan ikke beholde dine 46 point ved at undlade at trykke "Accepter som svar" da du allerede mistede dem da du oprettede tråden.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Godkendelse af svar
Fra : niklasss

Dato : 10-04-05 10:09

Tak for svaret dbl.