/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows update
Fra : sidal26
Vist : 304 gange
50 point
Dato : 28-05-04 20:22

Jeg har lige investeret i ny pc, og skal i den forbindelse opdatere min windows XP version. På den gamle pc gik dette altid uden problemer, men på den nye kommer de samme 10 vigtige opdateringer frem, og samme 16 opdateringer til XP frem hver gang jeg søger på opdateringer.

Hvad skyldes det.

Kan det være forkert IDE kabelsætning af harddiske og cd-romdrev. (jeg har 2 harddiske begge på IDE 1 og 2 cd-romdrev begge på IDE 2) ?
Eller skyldes det fejl i installeringen af windows?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 20:30

Næeh.. der er såmen bare kommet nye opdateringer til siden sidst ....eller du bruger en XP kopi; (..og så lykkes installationen IKKE !)

Du skal jo også installere dem en ad gangen. Det nytter ikke bare at gå ind at 'kigge'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 28-05-04 20:34

installationen lykkes hver gang, men den samme opdatering er der igen når jeg laver en ny søgning

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 28-05-04 20:52

Prøv at 'rense' din registreringsdatabase både før og efter en opdatering og BOOT ind imellem. Det ku' lyde som om der 'hang' noget

Prøv en af disse : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 01-06-04 21:11

Tak for svaret molokyle. Der måtte en geninstallation til