/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Maling
Fra : sidal26
Vist : 442 gange
30 point
Dato : 28-05-04 20:17

Jeg skal have rustbehandlet min Ford Fiesta fra 89, og påtænker at gøre det med spraymaling, da bilen ikke er mere værd end at det nok ikke har den store indflydelse på salgsprisen hvorledes den er malet!

Men hvor skaffer jeg spraymaling til bilen i enten Århus, Viborg, Skive eller på vejen der imellem på en lørdag?.
Bilen har farvekode B-9

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 40 point
Dato : 28-05-04 20:24

hej
Jeg vil foreslå f.x. thansen eller et andet autoreservedels lager efter hvad du lige kommer forbi

Henrik

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 28-05-04 20:27

Thansen har vi lige prøvet inden lukketid. De sælger ikke længere grundet for lidt salg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-05-04 21:36

Biltema eller Bilka
Biltema til 29 kr Bilka til 19 kr men om det lige passer til din farvekode skal jeg ikke ku sige
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-05-04 21:37

Ps i Næsteved hvor jeg er fra er der størst udvalg i Biltema

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-05-04 21:38

Næstved

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 28-05-04 21:56

Hej
Højvangens farve og lak i Skanderborg fører et progam i spraylak hvor du opgiver vognens farvekode ,og får
en lak i den rigtige nuance. har prøvet 2 forskellige farver derfra og de matchede helt fint.
Du kan jo ringe i forvejen og spørge tlf. 87930220. Skanderborg er jo ikke nogen stor omvej.

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 01-06-04 21:10

Tak for svaret H2. Det blev Høyer Autodele

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-06-04 21:43

Det var så lidt.