/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Karpe steder i Nordjylland
Fra : KimAalborg
Vist : 5341 gange
100 point
Dato : 28-05-04 18:34

Hej....

Er rimelig grøn inden for karpefiskeri, så mangler nogle steder at fiske...
Har fisket meget i Øster Mølle i Dronninglund ( Nordjylland) , men kunne godt tænke mig at prøve noget andet..
Nogen der har et godt bud???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 20:23

Nu er jeg ikke karpefisker, men prøv at se om du kan finde noget her : http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladserlist.asp
..eller : http://www.carphunters.com/lokalnyt-jylland.htm

..men det ser ikke rigtig ud til nogen vil 'ud' med noget : http://carp.dk/vande_danmark.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : KimAalborg

Dato : 29-05-04 16:47

Takker for forsøget, har selv været på siderne før, men har stadig intet fundet...

Kommentar
Fra : Pallepophar

Dato : 08-06-04 16:37

hej kim,jeg har fisket karper i et par år,så jeg nok også lidt grøn endnu.
men der er klokkerholm møllesø den har jeg selv prøvet endnu.der er også korsholt søpark,har jeg selv prøvet den 2gange men ikke fanget noget,men jeg har set nogle fisk der,der også viborg søerne har ikke selv prøvet dem men det kunne jeg godt tænke mig.men prøv lige at tjekke CARPHUNTERS igen det er sku en fed side han der.
ps jeg hedder palle er 27 år bor i skagen.skriv hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Kommentar
Fra : Pallepophar

Dato : 08-06-04 16:40

pps klokkerholm havde jeg ikke fisket i det må du sku undskylde

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 15-07-04 00:40

Prøv også et af disse links:

www.Carp.dk Her kan du kontakte Jacob han er habil på det Jyske karpefiskeri. Måske ligefrem en haj.

Eller: www.sportsfiskeren.dk - danmarks største hjemmeside indenfor alt fiskeri.

God sommer

Accepteret svar
Fra : Splitcane

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-04 17:41

Jeg ved der er 10+ fisk i Hobro inderfjord - spørg efter fiskekort i den lokale grejbutik.

Viborgsøerne fisker godt (og gratis!!!) fra Borgvold. Prøv pladsen ved spidsen af havnemolen og fisk på tre pladser hhv. 15, 30 og 50 meter fra land. Der landes mange og gode fisk også enkelte 10'ere.

Klejstrp sø ved Møldrup har en flot bestand af fisk op til 8-10 kg. Der er mange mellemfisk.

Stubbe sø på Djursland er OK fiskeri men svært at komme til. Spørg dig frem ved lodsejerne.

Se endvidere dette link til arten karpe. Nederst på siden finder du links til kendte fiskevande.

God tur.

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 20-07-04 17:45
Godkendelse af svar
Fra : KimAalborg

Dato : 22-07-04 13:22

Tak for svaret Splitcane.