/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
probs med 7650
Fra : kaptajnkaber
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 28-05-04 18:09

Hej!

For nogen tid siden valgte min nokia 7650 at gå i "tot-mode", dvs. ingen kontakt med telefonen. Jeg kan tænde den så der kommer lys i displayet, men der kommer intet opstartslogo eller andet - man kan heller ikke taste 112. Efter ca. 20 sekunder går den så ud igen. Det sketet meget pludseligt - ikke efter fald eller lign.

Er der én der har været ude for noget lignende?
Kan det mon løses ved at få installeret softwaren igen?

Fatter seriøst ikk hvad den fejler...

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 28-05-04 22:15

Prøv og få lagt et nyt soft i,det kan være derfor

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 13-06-04 16:17

Det kan meget vel være at telefonen har "hængt" sig selv. Det sker desværre ret ofte også på Symbion-systemer.
En opdatering af softwaren på et værksted skulle kunne gøre tricket
Prøv f.eks. www.telecare.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : kaptajnkaber

Dato : 04-07-06 17:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål