/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fredags-tråd for viderekommende...?
Fra : molokyle
Vist : 643 gange
62 point
Dato : 28-05-04 16:57

Hai...

Jeg vil bare sludre...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-05-04 17:05

he he

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 17:07

OK - [hør]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 17:33

Fredagsbar??

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-05-04 17:34

har ingen alkohol fået... ææææv

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:37

så er jeg her MOLO*GG*
Sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 17:40

Du ændrer da bare dit brugernavn til snapstil, snaptil!!

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 17:42

Drikker varm mælk med honning - fornølet !!

Catmoll.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:42

Jeg sidder og tænker på om det er længe siden molo har fået noget! *GF*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:44

Catmoll..må jeg anbefale at du får fat i en frisk ingefær..den tager du et stykke fra og putter i din hvidløgspresser og kommer ca. en teskefuld i din mælk og honning..det er vidunderligt lindrende ved forkølelse.
Sus

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 17:47

Mango........... øhhh... skal se om jeg kan få fat i noget frisk ingefær i en net butik... jeg går ingen steder sådan som jeg ser ud...

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 17:49

SUS ... glemte lige at sige takker for rådet...

Molo.... skal du have noget ?? eller har du fået noget fornygeligt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 17:51

Det er også godt med vilde agurker - nuldre dem >op i næsen >så forsvinder forkølelsen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 17:53

Synes Molo sagde han ville sludre?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:55

ja ham glimrer ved sit fravær..hør Molo er du faldet hen..eller bare i søvn?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 17:56

Jeg behøver jo slet ikke sige noget. Det klarer jo I fint selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:56

emesen du er rigtig i dit es idag*LOL* vilde agurker?? hvor finder man dem?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 17:56

arhhh sig dog noget mere..du tror bare du kan få folk til at gøre alting for dig hva???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 17:57

mango -> Jae.... det er sgu længe siden.

Radisser i min urtehave har jeg ofte sået.
Jeg har aldrig, fået no'et !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:00

hmm Tjaah MOLO havde jeg nu boet tættere på*blink*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:00

snaptil -> Heder det ikke : ..en Snaps til ? ..yak!

Ny profil :Snapstil .....f.eks ?

</MOLOKUGLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 18:03

ikke alene hugger du mine links, nu hugger du osse mine kommentarer Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:04

Du triller da bare ned til den nærmeste banegård, indløser billet og så ringer du ...når du kommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:05

Hov hov.. tedd -> Du har allerede fået et tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:06

28-05-04 18:04 -> Dén var til dig mango

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:08

hmm tror du jeg er mangemillionær?*GG* og lige noget andet, man skal som kørestolsbruger bestille billet 2 dage i forvejen når man skal med toget..DSB yarrrk!!! Og min bil...hvis man da kan kalde en FORD Transit for en bil (livet er sgu for kort til FORD ) den duer ikke lige nu..gearet er i uorden..det er det her nye men automastisk gearskifte..osv..ka itte husk hvad det hedder...PIS siger jeg bare..den har kørt 50.000 og så er der allerede props med det...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-04 18:08

Pas nu på Molo. Mango er jo til Feng shui, så skal du jo til at huske at slå toiletsædet ned!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:08

18.08 den var til dig MOLO *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:09

Afholdenhed : Dét er mig

Jeg drikker ikke noget stærkere end Arnbitter FØR morgenmaden og tager intet stærkere end Rhohypnol INDEN jeg går i seng.

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:14

Jeg har en go' veninde med en kæreste der er kørestolsbruger. Vi ka' da hente dig til københavstrup i en ruff...

..og det endda i et helt nyt automobilos i skønne farver med lift og hele lortet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:16

Hvem har nævnt ordet afholdenhed...det eneste jeg kan sige om af-holdenhed er at jeg holder-af rødvin !
Og ja jeg ser gerne at toiletsædet er slået ned..det har jeg nu altid ment var en god ting..hvorfor er det der ellers????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:16

Det er vist en Renault mango.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:18

Den LARMER, me det ka' du alligevel ikke høre når jeg snakker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:19

MOLO...nu tror jeg godt nok du bliver for ivrig...(hvisker..jeg er jo altså gift) ...kører han også FORD? ..hi hi

Jeg må hellere tage mine ord i mig igen...men, når jeg engang kommer til KBH ku vi da sagtens få en kop øl sammen, det kunne da være vældig hyggeligt..har forøvrigt lige været i Bellacenteret i onsdags.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:19

Ps. Den har ik' engang kørt 5.000 km endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:20

hmm Renault?? så kører han ikke selv?..den fåes da ikke med automatgear gør den?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:21

mango -> Jeg ville da bli' skuffet, hvis ik' du ik' engang tog husbond med !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:22

sig mig MOLO er du på MSN ?
Jeg er som mangorossa@hotmail.com

hvis der er andre her..er i da velkomne*SS*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:22

mango -> Han ka' sgu dårligt køre stolen. Det er 'fruen' der er chaffut

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:23

jamen han kommer da med..sæføli...bare rolig*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 18:24

Ingen emmesen eller ICQ hér. Jeg har så rigeligt at se til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:24

ok..er det såen en muskelsvindler eller sådan noget?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 18:25

ok MOLO..jamen den kan da slåes fra*G*

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 18:37

kører lige ud og henter frisk ingefær... gider ikke være syg hele pinsen... vil gerne ud og danse om kap.!

PS. skulle nu også lige hente sønnen i køge...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 18:53

Kefalonia - W/C

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 19:17

emesen..nu er det så at jeg ikke er med mere..hva dælen er det?

Catmoll...lyder som en go ide

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-05-04 19:23

>Mango
Har lige læst din profil.
Det er vel ikke sådan, at du blev/bli'r kaldt C...... Zone ?
Så kender vi da hinanden.
Et skud i tågen, men jeg kan ikke la' væ'r med at spørge.
Gambrinus/Jes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:28

mango -> Han er sidst i 40'erne og muskelsvinder ja. Fruen er tynd, grim og er min bedste venindes søster.

Catmoll -> Ingefær er især godt i Earl Grey el. Darjeeling ..dertil lidt allehånde, nelliker, kardemomme, kanel, vanilliesukker, honnig og den uundværlige piskeføde. Slut og farvel til snuen

Det dufter dejligt af Jul og blodpølse </MOLOKYLE>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-05-04 19:34

Vil bare lige sige hej, til dem der kender mig her.
Og selvfølgelig god pinse...
Skal vi have et par
mvh
jms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:36

[hør] Catmoll -> Vidste du at der i elle-sumpen i Dyrehaven er masser af vandmynte netop nu

Vitamin og lindring ....over det hele

Jeg ka' da komme at smøre dig ind ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:38

jmsgruppen -> FF = Feel Free

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:40

Nåe..ja mango (28-05-04 18:25), nu installerer jeg altså ikke noget for at slå det fra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 19:40

En Græsk Ø syd for Korfu "Kefalonia"
På denne Ø findes Wild Cucombers - det er nogen små vilde agurker på størrelse med stikkelsbær.
Godt mod snue.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:42

emesen -> Små græske agurker kan altså ikke måle sig med mit hjemmegjorte mynte omslag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-05-04 19:43

Hmm... Hvorfor er det lige, at denne tråd er for viderekommende? Bare en tanke..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:45

Fordi vi ventede du nok ville dukke op NielsPT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 19:48

OOOOOOOOOh - jeg glemte det vigtigste - Ouzo..............rigelig.
Og lidt Raki til at skylle efter med.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-05-04 19:49

Men jeg bliver ikke længe, skal ud og sætte leveren på prøve. Det er jo fredag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:53

emsen ->Ouso ; er ingen hindring for lindring

... heller ikke med friskplukket vand-mynte ! Jeg skal nemlig til the1best imorgen (..som Kandu.dk har måtte undvære et stykke tid pga. Sasser ) og så er der frokost i det grønne

De første champignon og krydderurter skal nakkes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:56

Måske finder jeg lidt morkler til vildtsovsen i nogle jordstød fra sidste år ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 19:59
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-05-04 20:25

Hej mango

Jeg prøver at "fange" dig på msn, hvis det da er i orden.

Også hej til jmsgruppen

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-05-04 20:30

Et råd fra søens folk:
10 cl. gin
5 cl. hyldebærsaft (til at tage den dårlige smag)
2 sp. HP-sause
1 tsk salt
1 tsk peber
1 rå æggeblomme
2 stænk Tabasco

Blandes i et glas-skylles ned uden pause- ned under dynen, HVIS du vågner næste morgen er forkølelsen væk

dabj

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 20:32

Så er jeg på banen igen... minus frisk ingefær... da det ikke fantes i mine butikker.. ØV!
Apoteket var også lukket så jeg lider med alm. the.. og en søn der har medlidenhed med mig :0D

Molokyle... omslag ??? jeg troede at jeg skulle have noget pr. oral...
men ville da også sætte pris på noget massage på mine ømme muskler *GG*

nå tilbage til min hjemmesite !!
Knuz Catmoll, som er lige om hjørnet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 20:40

Catmoll -> De eteriske olier i mynte virker udefra og ind lidt alá kamfer

En varm klud med vandmynte afkog over ansigtet giver både luft og en behagelig varme i næse- og bihuler

Ømme muskler er dette vandmynte-afkogs-omslag også perfekt til

Jeg skal gerne komme at massere, men hvilke muskler taler vi om ....skedemuskler ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 20:52

Molokyle... er du da vimmer..........

du gør mig mere syg end det jeg er nu

jeg skulle da også kunne nyde den massage ikk? - jeg havde nu mere tænkt på noget nakke - ryg - fødder !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:09

Jeg flytter ikke mine fødder for at nakke ryg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:11

Der skal anden bolle på suppen

</FORÅRSKÅD>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 21:12

Molokyle......... ØV... det er da der man får ondt når man hoster meget....... sgida ikke i sk... NÅ!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 21:12

Catmoll ! ........................Flot arbejde
Et lille forslag:
Piet Hein i to linier ( måske opdages teksten længere nede ikke.)
Ikke for mørke farver på din sorte himmel - det er svært at se.
Emesen.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 21:20

Åhh... Emsesen... du har da smug kikket... det er jo ikke en 1/0 del færdig endnu... men tak for rådet. jeg regner stærkt med at sidde her det meste af søndagen og mandag med .. ( hvis næsen holder

Jeg kan godt se hvad du mener med Piet Hein-- ville egentlig have det under digte..
hvordan kan jeg lave en sort himmel med blinkene stjerner LYSERE ???

CatMoll

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 21:23

Emsesen... rettet ...... ser nu også bedre ud

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 21:29

Din himmel er god, og passer til tekst og emne..................rigtig god.
Din startside er lige som den skal være - syntes jeg.
Det er længere nede på din startside, at dine linktekster er lidt mørke og efter linkbesøg kan de næsten ikke ses.
Dette fik en klokke til at ringe:
Citat
nå tilbage til min hjemmesite !!
Knuz Catmoll, som er lige om hjørnet

Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 21:33

Ja og når den hvide midlertidige tekst forsvinder kan man se er der er nogle link længere nede.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Catmoll

Modtaget 62 point
Dato : 28-05-04 21:33

MSN
OK... så er jeg med... jeg troede at du mente selve himmelen var for mørk

tak for svaret... laver det mere lys pink... er bare juble lykkelig over jeg fandt ud at få den OP !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:44

Catmoll ->

Citat
Please wait while http://demens-info.dk/ is downloaded to our server and checked...

And the Results Are...

CSE HTML Validator Professional v6.50 generated 0 error messages, 1 warning message, and 19 other messages when checking this web page. These problems may damage this web page's search engine rankings as well as cause viewing problems for visitors. It is highly recommended that any problems be corrected.

ACCESSIBILITY INFORMATION: Of all the messages generated, 3 messages had to do with accessibility. While this page did not generate any accessibility errors or warnings (Congratulations!), it is very likely that there are opportunities to improve this web site's accessibility. Consider reviewing this web site for accessibility issues. CSE HTML Validator can help.

..og :
Citat
No DOCTYPE Found! Falling Back to HTML 4.01 TransitionalA DOCTYPE Declaration is mandatory for most current markup languages and without one it is impossible to reliably validate this document. I am falling back to "HTML 4.01 Transitional" and will attempt to validate the document anyway, but this is very likely to produce spurious error messages for most non-trivial documents.

This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!

Ta' lige at læse : http://validator.w3.org/docs/help.html#faq-doctype

Det du mangler for at en standrd browser tolker din kode korrekt er noget alá :

Kode
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

..i første linie FØR <html>...

</MOLOKODE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:46

Den sidste box med kode 'ødelægger' Kandu.dk's parser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 21:50

En lille ting til:
Når du gemmer sider i FrontPage kan du:
ændre filnavn
Men du kan også med rediger-knappen ændre det siden skal hedde.
Lige nu hedder den standardnavnet "ny side 1" og det opdages ved:
tilføj til foretrukne >så står der > ny side 1 < og der skulle jo ger stå noget som
henviser til dit emne.
Emesen.
PS. Nu skal du nok få arbejdsro.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:50
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 21:52

Molokyle - nu ikke for hård.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 21:58

..ellers er det nydeligt

Husk blot :

align="center" ; er deprecated i <p>,<div>,<table>,<td> osv.. når vi taler om HTML 4.01.

Citat
Deprecated :

A deprecated element or attribute is one that has been outdated.

Deprecated elements may become obsolete in the future, but browsers should continue to support deprecated elements for backward compatibility.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 22:06

Tillykke med den nye side Catmoll

Skønt når folk foretager sig noget positivt og kreativt på nettet

</KODEMYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 22:07

WOW.......... jeg fatter nada af det du skriver Molo... kan da ikke læse alt det nørd ting... den er jo lavet af nybegynder Cat ... og ikke i det der htlm.. jeg skal nok prøve at tyde hvad det er der står på de link du har givet mig.. men så bliver siden ikke færdig de første par år.

emsesen
det med fil navn havde jeg lavet om på men den første side skal hedde Index.htlm.. ( tror jeg nok ) det skrev en supporter fra hotellet - da jeg skrev at jeg havde lavet den om til "demens.forside" - jeg lavede det så tilbage til index. og så røg den lige igennem...
MOLO.. hvis det går helt galt har jeg din mail

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 22:17

index.htm ..............ja ja
Inde i FP
stå i din index.htm side
filer>gem som>nu står der filnavn = index
du har også en rediger-knap Tryk på den>nu kan du skrive sidens titel som vises i browseren eks. demens-info.dk
når jeg så vil have den i foretrukne vises din tittel der.
Er det for indviklet så sig til.
Emesen.

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 22:31

Aiii... tusinde takker.. du kommer nok til at hade mig, når jeg vækker dig om natten og spørger om du ikke lige kan "tyde" det der mærkelige sprog.

tak for point... det luner min forkølelse..

emsesen... jeg har lige forsøgt det du skrev.. tror at det virker men ved ikke hvor jeg kan se forandringen.. kan du ??

Man får da helt af det her Catmoll

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 22:32

Kysser jer Go'nat

Catmoll -> EDB spørgsmål og problemer løses ikke pr.mail, men pr. http://kandu.dk

Selvom du har lavet siden i Frontpage kan du da godt være et udmærket menneske .....men det er og bli'r HTML

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 28-05-04 22:38

Kysser lige tilbage g'nat... hmm.. kunne da godt vække dig alligevel..

det hedder bare frontpage for mig.. tror ikke jeg kan lærer det andet. men det er vel også ok.. forresten så ER jeg et udemærket menneske !!!

natti batti til emesen også

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 22:52

catmoll - det ændrede ikke noget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-05-04 02:08

har simpelthen ikke hovede til at se hele tråden igennem ..men det er smukt...vi ses imorgen