/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Folkeskolelærer-uddannelsens muligheder?~
Fra : a_h_nielsen
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 28-05-04 14:44

Jeg er ved at afslutte mit første år på lærerseminariet, og har gjort mig mange overvejelser mht om dette er den rigtige vej for mig resten af livet.. Man siger jo, at lærerudd. er så bred, da det jo er en bachelor nu, men jeg har egentligt aldrig hørt konkrete eksempler på hvad, man ellers kan bruge den til udover at undervise!!?? Har nogle derude kendskab til det??
ahn

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 28-05-04 15:19

Er det blevet til bachelor? Fra seminariet????
Afhængig af din uddannelse, og selvfølgelig din kompentance kan du fortsætte pædagodgig
på uni, dermed vil du opnå en akedemisk uddannelse, samt du ville kunne bevæge dig rundt i erhvervslivet.
Men det var jo ikke spørgsmålet - hvorfor ikke prøve udlandet - der er flere og flere steder som har brug for hjælp til børn og unge....... Skulle du få lyst, tal med MS (mellemfolkekigsamvirke)
Håber du fik en ide - held og lykke

Laurenzio

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-05-04 16:31

Flere ministre har haft en læreruddannelse!!!!

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-05-04 16:49

lol så du mener det er minister der skal ligges op til....!!!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-05-04 16:56

Det er bedre betalt end at være folkeskolelærer.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-05-04 17:00

he he men sidst jeg tjekkede skulle man vælges ind.. men ok jeg læser cand. oecon... og flere minister er også økonomer.. både nuværende statsminister og forrige.. så jeg skal være statsminister juhu...
tror ikke der er så mange muligheder for aen skolelærer uden for undervisning...
men hvis vi gør som frieda.. kan jeg da også finder grupper,,,
sanger /band