/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki DM50 Udstødning
Fra : jonasjr
Vist : 1278 gange
60 point
Dato : 28-05-04 13:53

Hej, jeg skal ud og have købt en tun udstødning til min knallert men jeg ved ikke helt hvad der ville være det bedste køb, håber nogen kan hjælpe mig.
Jeg har boret indsugningen i cylender, hakket stemplet, planet topstykket, sat en støre stus på og stører dysse i karpurateren. Det har givet nogle km/t men det er kun en gang imellem jeg kan få den op på de ca. 43 km/t, og ville gerne det var hele tiden og lidt mere. Så har hørt det er en ny udstødningen der skal til. Men hvilken??
http://www.protuna.dk/products.asp?c=21094432&n=19065907#xy

Håber nogen kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-05-04 17:08

Udstødning "Proma-type" Racing Ø32mm
Varenr.: 10110617
Kr. 249,00
tag den ... den har bedre forrør.. så den for du mest ud af.
det kan ikke betale sig at bruge 300 eller mere der er ikke den store forskel..

Kommentar
Fra : jonasjr

Dato : 28-05-04 19:12

Har hørt at der også skal være en hvis modstad i en udstødningen? Men det er der måske også i denne...

Kommentar
Fra : jonasjr

Dato : 28-05-04 19:12

Har hørt at der også skal være en hvis modstad i en udstødningen? Men det er der måske også i denne...

Kommentar
Fra : wind23

Dato : 11-08-05 16:56

ja der skal være en vis modstand i udst. da cyllenderen skal kunne følge med til at forbrænde inden gasserne kan komme ud. ellers vil den suge luft med ind fra udst.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 08-12-05 18:08

hehe:P nuuu er d ik for a spille smart... men der er da noget helt galt... min dm50 render 45 på toppen og den er 100% lovlig... udstødningen har 2 små huller efter vind og vejr og det er alt... så prøv a tjekke d hele engang.,..