/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sfx skjolde...?
Fra : bambusneger
Vist : 850 gange
150 point
Dato : 28-05-04 12:24

Hej...

jeg har en SFX, hvor det øverste frontskjold er flækket. Hvor kan jeg finde et ligende skjold???

tak
Hjalte

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-05-04 12:29

Hos din lokale scooter forhandler, han kan bestille det hjem til dig. Det er mig bekendt ikke muligt at købe honda skjolde på nettet, så du bliver nød til at snakke med din lokale scooter forhandler... Men det er helt sikkert ikke billigt, da de ikke bliver produceret uoriginalt!

Jon - Moped.dk

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 28-05-04 12:59

ok...mange tak. Men tager forhandlere ikke mere for skjoldene, for at tjene på det???

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 28-05-04 13:29

Prøv på www.thansen.dk de er billige med alt til scooter

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 28-05-04 13:33

tak...Hvad vil det ca. koste, hvis jeg ska til en forhandler og købe skjoldene???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-05-04 13:45

Hmm... Er det kun styrskjoldet der er flækket ?

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 28-05-04 13:58

ja, de andre skjolde er der kun nogle ridser på...men hvis det kun var styrskjoldet??

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 29-05-04 01:03

køb dog et der r brugt

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-05-04 11:47

så kan det ikke koste særligt meget... MEn jeg ved at et komplet skjold sæt står i mange tusinde kroner...

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 30-05-04 01:01

hvor køber jeg et der er brugt???

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 30-05-04 01:49

kig på www.dba.dk www.gulgratis.dk www.papkassen.dk eller www.brugt.dk hvis du er heldig ska' du nok finde noget til en fornuftig pris....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-05-04 09:29

Tror sgu det er meget svært at finde det skjold brugt, hvorfor skulle folk ville sælge det skjold !?!

Kommentar
Fra : scarscar

Dato : 28-07-05 02:57

hey vent til de laver den nye sfx! eller de vil måske lave en ny model af det! så kan du købe skjold men du skal regne med at det kommer til at koste pisse meget:S?... jeg har også en sfx som skjoldene er smadret! har 3 par af side skjold:D. men det er bare den skjold hvor blinklyset er som er smadret!

men komplet skjold koster ca 5000-8000 kroner.. front skjold er den dyreste dele af dem men sideskjold koster 1200 kroner. heksbojle koster 600-800 kroner. så har jeg ikke fundet mere skjolde! men du kan finde lidt inde på www.scooter-attack.com!. men tænkt på hvis du skal købe komplet skjold så koster det 8000 kroner! . men vent til den nye sfx måske kommer her i 2005-2006.!. men du kan få skjold ved bike and part i ålborg!. www.bikesandpart.dk tror jeg:S kan ikk huske det men søg på google!.. sfx ser godt ud men pisse svært at finde ting til den!. tun er nemt nok! du kan få syg tun til den! men plastikdele o.s.v damn det er svært!
men sees håber du finder noget billigt!;)