/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til Officer 2003
Fra : heltfin
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 28-05-04 11:10

Når jeg åbner en af officer programmer og derefter lukker så kommer der en fejlmelding
øverst i boksen Microsoft Visual Basic og selve fejlmeldingen er (Compile error in hidden module:AutoExec)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 11:20

Hej heltfin
Hmmm! Kunne godt tyde på du har fået beskadiget en af installationsfilerne. Prøv at rep. ved at genindstaller, mener der er en reperationsfunktion på installations CDerne.
Jeg ville nok helt afinstallere Office, og så geninstallere helt fra bunden, men det var da værd at prøve rep. først.
Bruger du Win XP kan du vælge en tidligere system gendannelse, men så mister du filer.
Held og lykke med det
Søren

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 28-05-04 11:32
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 12:03

Hej igen
Nu kunne det jo også være "sjovt" at finde ud af, HVAD der gik galt. Du kan selv ha' pillet ved noget, hvor du ikke skulle pille, men det kan også være virus. Håber du har et antivirusprogram installeret, og opdatere det dagligt?
Hvis ikke, og under alle omstændighedder, ja så vil jeg køre en on-line scan f.eks via http://www.virus112.com/index.php vælg online virusscan i menuen til venstre.
Ditto vil jeg nok også svinge ind forbi http://www.spywarefri.dk og køre deres online scanner for spyware, det direkte link til siden, hvor du kan de er http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm og samtidigt vil jeg anbefale at installere et af anti spyware programmerne fra samme side. Selv benytter jeg Adaware.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 28-05-04 12:30

Har et antivirusprogram installeret norton antivirus 2004 og Ad-Aware Professional v6.0.181 så jeg må alså være beskyttet nok jeg forstår ikke rigtigt det dk skriver ,Office har kørt reperationsfunktion.
hej

Godkendelse af svar
Fra : heltfin

Dato : 28-05-04 13:04

Tak for svaret dk.Det gik galt da jeg afinstallerede Acrobat 6.0 Engelsk og installerde
Acrobat 5.0 på Dansk( jeg brugte en uinstallere program til det ),var tilsyneladende
for grundig, så om igen ui.5 og i med 6 igen så væk med 6 med windows afinstallere
ind med 5 igen så bare i orden TAK for JERES HJÆLP