/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvad skal jeg vælge?
Fra : MissXX
Vist : 751 gange
50 point
Dato : 28-05-04 10:19

Jeg har kigget lidt på følgende hjemmeside, og ønsker at gå ned i vægt med hjælp af deres produkter. Men hvad skal jeg vælge? Jeg spiser forholdsvis sundt, dyrker lidt motion, og får ellers hverdagen til at fungere. Jeg ønsker at tage et tilskud, som kan få vægten til at falde. Ved nogen hvad jeg skal vælge?

http://www.sublim-sport.dk/shop/

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 28-05-04 10:32

Hejsa

Hvis du vil tage noget tilskud, så skal det være proteintilskud. Der findes et have af forskellige produkter men hos de ovennævnte skal du vælge Opti-Pro Meal som er et godt tilskud af protein.

Noget helt andet er at hvis du sammensætter din kost ordentligt og får mindst 300 gram fedtfattigt kød og ost om dagen, så har du ikke behov for noget tilskud.

mvh
Henning Borchert
http://slankigen.webbyen.dk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 10:35

kan kun give Henning ret...hvis du endelig vil tage noget tilskud kan jeg anbefale Aloe vera Gel , der får du masser af vitaminer og mineraler + at du får genoprettet dit blodsukker...og en hel masse andre goe ting.
venligst Sus

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 28-05-04 10:47

Vil det sige at jeg vil få et betydeligt vægttab ved at tage et proteintilskud? Og er der nogen risiko ved at tage sådan et produkt?

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 28-05-04 10:57

Vil anbefale dig at følge de danske vægtkonsulenters kostplan så vil du helt sikkert tabe dig, og du vil være fyldt med energi under hele kuren så yderlig kosttilskud vil være unødvendig. Men en daglig vitaminpille skader jo aldrig. Har selv haft et rimligt vægttab på denne kur.

Pøj pøj

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 28-05-04 10:59

glemte lige og gi dig et link, kommer her *SS*

http://www.weightconsultants.com/da/

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 28-05-04 11:19

hejsa!!!
vil helt klart anbefale dig at besøge de danske vægtkonsulenter,nu ved jeg ikke hvilken by du kommer fra men de er efterhånden i rigtig mange byer.. Her hjælper de dig med hvad der er godt at spise når man vil tabe sig. Man kan købe deres bøger hvr der er virkelig mange gode og lækre opskrifter. og når man så har nået sit mål får man et stabiliserings program man så skal følge for at holde sin vægt i fremtiden.. med ddv er man aldrig sulten og føler ikke man er på kur!!!!
Nu ved jeg ikke hvor meget du skal tabe dig, men hvis det bare er et par hurtige kilo, kan nupo være et glimrende valg her får man alt det som kroppen har behov for.
nupo kan også være godt hvis man skal tabe rigtig mange kilo, til at begynde med så man får troen på at man kan, og viljen til det
lene

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 28-05-04 11:39

Tak for Jeres svar indtil videre.

Jeg må tilstå, at jeg IKKE ønsker at gå hos De Danske Vægtkonsulenter eller lign. Det eneste jeg ønsker er et effektivt tilskud til min kost, som hjælper til vægttab. Jeg vil fortsat spise sundt og fornuftigt, men vil gerne fremme vægttabet hurtigt.
Nupo ønsker jeg heller ikke at benytte. Efter min mening smager det hæsligt, er for dyrt og nedsætter ens glæde ved at tabe sig.

Hvis ikke Letigen var så farligt ville jeg gerne benytte det. Men pga. farligheden søger jeg noget som har samme virkning, uden risikoen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 11:47

ok..jeg har samtidig med at jeg er gået efter vægtkonsulenternes principper også taget CLA og det er jeg ret glad for..
mvh Sus

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 28-05-04 12:04

Hej

Der findes i dag to produkter på markedet, der siges at have en lignende virkning som letigen, men man skal altså være svært overvægtig for at kunne få lægen til at skrive dem ud, desuden har de også mange bivirkninger, og jeg vil absolut ikke anbefale dem, hvis du ellers kan tabe dig bare lidt hver uge på en fornugtig kost, men du kan læse mere om dem på de følgende liks:

http://www.netpatient.dk/reductil.htm

http://www.netpatient.dk/xenical.htm

mvh
Sonja

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 28-05-04 12:07

Jeg er ikke svært overvægtig, hvorfor lægen ikke kan udskrive noget til mig. Derfor skal jeg selv kunne købe det.

Kommentar
Fra : circelone

Dato : 28-05-04 12:08

Hejsa

Der er ingen risiko ved at tage proteintilskud, men det kan være spild af penge, da du nemt vil kunne få dækket dine behov ved lidt omtanke med hensyn til hvad du spiser.

Hvis du vil tabe dig, så skal du skære ned på kulhydrater og øge proteinindtagelsen. Det lyder nemt, men det er mindst ligeså nemt som det lyder. Begræns kartofler, pasta, ris og lyst brød og naturligvis direkte sukkervarer og kager.

Spis mindst 300 gram fedtfattigt kød og ost om dagen, så vil du hurtigt se at der sker noget på vægten.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 28-05-04 13:17

Heh jeg er nnok NØD til ad sige det. Men den bedste slankekur er nok at dyrke motion.
Køb evt. et par hoppesko. Jeg har selv prøvet dem og de skåner ledene. De kan købes på
www.hoppesko.dk mvh Mastergamer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 13:24

mastergamer..uden tvivl en god ide..men det kan altså ikke gøre det alene..ked af at sige det *GG*

Sus

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-05-04 20:43

PUH Ha er selv godt igang har nu tabt 6 kg., det eneste der hjælper er at omlægge sin kost og motionere, jeg går ikke til nogen vægtvogter eller lignende. Man kan også bruge linket www.slankigen.dk
www.altomkost.dk
ja der er masser af muligheder, maden kan vejes og regne kilojoule ud eller antal kalorier.
Jeg syntes også det er surt, men bare det går i den rigtige retning, og man kan se resultater.
Generelt undgå sukker, salt, juice

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 29-05-04 01:15

Jeg er også i fuld gang med at smide kiloene af vejen. Og det rykker fint. Følger Vægtvogternes program og smider omkring et kilo om ugen. Og det er nemt. Har tabt knap 20 kg på 26 uger. Og det er uden alt muligt tilskud. Sund og varieret kost, 3 liter vand, en halv times motion og et pointsystem, der skal følges hver dag. Klik ind på: www.vaegtvogterne.dk og se nærmere.

Held og lykke.

Peter.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 16:13

Hejsa,

Et kosttilskud som jeg kan anbefale er Herbalife - det er et proteinmix, som du blander op med 2.5 dl.væske (vand, mælk, juice) Du kan tage det umiddelbart før eller efter du har dyrket din motion. Det hjælper med at opfylde kroppens depoter, når du ved motionen har "tømt" dem. Det giver et større overskud i dagligdagen og indeholder samtidig alle de nødvendige næringsstoffer som kroppen skal have.
Man kender mest til Herbalife i forbindelse med vægttab, men det bruges også som kosttilskud og også til at tage på. Der afhænger alt sammen af hvilket mål man vil opnå. Det kan bruges af alle, da det kun er rene naturprodukter.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 16:32

Kiggede lige ordentlig på dit spørgsmål og der står jo at du gerne vil tabe dig hurtigt.
Jeg bruger Herbalife og jeg taber mig hurtigt, men samtidig på en fornuftig og sund måde. Med dette produkt taber du dig mellem 500 g- 1.5 kg om ugen. Jeg er heller ikke overvægten men syntes jeg havde lidt for meget på sidebenene. Jeg har tabt mig 5.5 kg på 7 uger. Det synes jeg er hurtigt nok, når det skal være sundt. Og det er meget overkommeligt. Jeg bruger ikke lang tid på det og det ændrer ikke min hverdag (tager min tid, så man let opgiver) Og det er meget enkelt. Så det vil jeg helt klart anbefale.
Inden jeg startede ville jeg gerne tabe mig, men havde ikke motivationen til at dyrke nogen form for motion alene eller omlægge min kost meget strengt (som DDV). Jeg spiser også sundt og fedtfattigt, så det bliver ikke noget stort problem når jeg er nået min idealvægt.
Jeg er begyndt at dyrke noget motion (hjemme - dvd-metoden *s*)

Her er en side, som kan beregne ens idealvægt og samtidig sige lidt om, hvad det indebærer at bruge produkterne.

http://www.glbhealth.com/cgi-bin/bmi_weightloss_v7.pl?vid=b22213da347333d9 a5a93d9606c6f06bc610d2d6e6f1bb5ed3fce068dc3619b8c137040866ba4f825b17c4fbbd 7a9123e7802f42fe1db9ee9300fe75ce6d10f1&

Du kan også prøve at gå ind på dette link - ved ikke om det kan vises (uden at købes), da det allerede er blevet besvaret, men der står også noget om Herbalife.

http://www.kandu.dk/dk/spg/43014

Denne måde at tabe sig på er simpelthen den nemmeste, jeg nogensinde har set/prøvet - og jeg er virkelig glad for at jeg startede på det.

Håber du blev lidt klogere ellers må du bare spørge igen..

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 28-07-04 16:59

Hej MissXX!
Var det ikke noget med at prøve et edb-program som kan beregne hvor meget du må spise fra dag til dag, og hvor meget du evt. motionerer for at tabe dig.
Hvis det har interesse, så kig lige på www.max30.dk.

Alex

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 28-07-04 18:05

Hej alex,

Ville bare lige rette i dit link www.max30.dk

Jeg kender ikke din side, men da jeg prøvede at bruge linket virkede det ikke. Så slettede jeg det sidste . efter dk og så virkede det.

Bare lige det jeg ville gøre opmærksom på.

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 28-07-04 20:28

Du har ret.
My bad!!
Adressen er korrekt www.max30.dk.

Alex