/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp!!!
Fra : a_krogsh
Vist : 818 gange
200 point
Dato : 28-05-04 10:02

hej jeg er en knægt på 17 år som har fundet en sød pige som jeg gerne ville i seng med. men det er ligesom om min penis bøjer lidt ned af hvilket er utroligt kavt den har hvis gjort det altid men troede ik det havde noget at sige. Er der nogen der ved hvad man gør ved sådan noget. På forhond tak

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-05-04 10:12

Det er der ikke så meget at gøre ved..og det er helt normalt at penis ikke er helt lige..det er faktisk de færreste tror jeg (nu må i korrigere mig drenge)
Altså hvis din penis er meget skæv, kan det ordnes ved en operation..men så skal det også være meget slemt.
..og tro mig, din pige vil ikke lægge noget særligt i at din penis er skæv, hun har sikkert for travlt med at tænke på alle sine egne småskavanker..til at hun lægger mærke til dine....sådan er det bare....vi mennesker tror altid at alle andre lægger mærke til os...men sådan er det bare ikke
Så slap du bare helt af min ven *GG*
Mange venlige hilsner
sus (gammel kone på 41 )

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 210 point
Dato : 28-05-04 11:11

Som Mango skriver har du ikke noget at være nervøs for. Det er helt almindeligt at penis ikke er snorlige

Se bare her, hvor stor en forskel der kan være på de forskellige
udgaver af slagsen

http://hjem.get2net.dk/phk/pskrummerik01.htm

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-05-04 11:29

hihi, ja, det er nogle fine billeder

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-05-04 11:47

Som de andre skriver, så er der uendelig stor forskel på hvordan tissetrolde ser ud! Den ene kan stritte til venstre, den anden til højre, tredje op ad osv osv. Kvindens skede er nu engang indrettet sådan, at den "tilpasser" sig

Ej, creamy, du må sgu ikke lægge sådan et link ud *LOL* har jo små børn der kigger mor over skulderen
Ah, well. Kigger bare senere *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 12:14

Jamen kæreste Cali...Det er et spm. i kategorien sex ikk´ du må lære dine børn ikke at kigge dig over skulderen, eller lade være med at smugkigge i denne kategori indtil dine børn er lagt i seng*smiler*

Kommentar
Fra : smut

Dato : 28-05-04 14:51

det skal du ikke ta din noget af det er helt normalt min er lidt "venstrehængt" og det har den altid været så "kryb" du bare på såret
en lille vits: en pik er ca 16 cm igennemsnit og en skede er ca 18 cm "dyb" prøv og tænk på hvor meget ubrugt fisse der går rundt inde i kbh :D

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-04 14:55

Ha Ha..Avs det var en af de værre smut håber sandelig ikke at Calista
kigger med sammen med børnene hængende på skulderne (fnis)

Godkendelse af svar
Fra : a_krogsh

Dato : 02-06-04 21:42

Tak for svaret creamygirl. det ser da ud til det går aligevel.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-04 00:09

Ja ikk´ og tak for point..!