/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Del til bagkofanger (Toyota Previa)
Fra : Bragesvej
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 28-05-04 06:32

Jeg skal bruge en "Bagtvæværs" den metaldel som sider inde under bagkofangeren, men fors.... det er svært at skaffe pladedele til Previa på nettet, har prøver højer, t-hansen m,m kan nogen hjælpe, med en der kan skaffe den del (Ikke hos en hugger) eller bare en der sælger dele til Previa (Ikke originalt da en original koster 2200

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 08:10

Hejsa Bragesevej
Hwa' har du nu bakket op i
Har du prøvet igennem http://mekonomen.dk/itf/wit/witwebit.nsf/web/indexDK.html det er det gamle Østergaard
Søren

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 28-05-04 08:19

Hej.

Der også FTZ, men det kan godt være at prisen også der er ret pebret.
http://www.ftz.dk/

Jes

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-04 08:48

Nåh jo... glemte jo helt at være lokal-patriotisk
Prøv også igennem Nymann Autoparts http://www.nymann.dk/

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 29-05-04 14:55

Hmm..de kan ikke hjælpe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 31-05-04 13:24

Æv...bliver nok nød til at handle med Toyota, da den er svær at finde....Æv

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-04 10:00

Hej Bragesvej
Jamen så er jeg også bange for, at du må krybe til korset. Hvis de nævnte forhandlere IKKE kan hjælpe dig, ja så er jeg bange for, at der ikke er noget at gøre. Det er trods alt de største i Danmark!
Næst sidste mulighed, som du jo ikke bryder dig om, vil nok være igennem en produkthandler... ellers er der vist kun Toyota tilbage.
Nå jo, der er jo også det der med selv at lave det, men det kan sikkert ikke betale sig + det kræver et velassorteret værksted (pladeklipper, svejseværk osv.).
Held og lykke med "projektet" og riskogeren
Søren

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 01-06-04 21:01

Hmm..det gode er at delen skal skrues på Nå det kan jo være man køre ud en sen nattetime...fy fy.
Nej en hugger kan heller ikke klare det ikke de 2 jeg har spurt,.....det bliver nok Toyota øv øv og 3 gange øv

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-04 22:47

Ak ja Bragesvej... livet er som en golfkugle. Fyldt med slag, og man ender i et hul.
Du ku' jo... ramme en af de hersens "lave" blomsterkummer som kommunerne har det med at opstille her og der, men igen... det er IKKE en god løsning + din selvrisiko, samvittighed osv.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-06-04 20:38

Hæ.. min selvrisiko er på NUL!...samvittighed

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-06-04 20:38

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-06-04 10:37

Hejsa igen Ja Kandu holdt jo lige en "pause" i går
Takker for points, så må du jo lidt i tænkeboks over "gør det selv"... eller købe en helt ny
Søren